maveric Geplaatst: 5 november 2006 Geplaatst: 5 november 2006 Hoi, Ik wil mijn Wet54g bridge configureren, dit doe ik door de ethernetkabel van mijn computer uit mijn router te halen en die in de bridge te pluggen. Als ik daarna de setup wil draaien wordt deze bridge niet gezien. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Gast Geplaatst: 5 november 2006 Geplaatst: 5 november 2006 Probeer eens de ethernetkabel in de bridge en in de computer dan ziet hij hem als het goed is wel. Werkte bij mij in ieder geval.
maveric Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Geplaatst: 5 november 2006 Ook deze heb ik geprobeerd maar werkte niet. Kan het soms een instelling in mijn computer zijn? groetjes
Gast Geplaatst: 5 november 2006 Geplaatst: 5 november 2006 Nee denkt het niet want als je de setup draait moet de Wet54g op bovenstaande manier gewoon te zien zijn. Werkte bij mij alleen niet als ik hem in de router had zitten maar heb hem aangesloten op de ethernetpoort van de computer en daarna zag hij hem gewoon en kon ik hem configureren. Anders kun je proberen het ipadres aan te passen in het TCP/IP protocol en deze hetzelde nummer geven als de bridge. Succes Groetjes
maveric Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Geplaatst: 5 november 2006 Met een Linksys router krijg ik wel verbinding! Met multi-pc modem van K*N lukt mij dit niet, zou er een instelling verkeerd staan in deze modem/router? groetjes en alvast bedankt
Gast Geplaatst: 5 november 2006 Geplaatst: 5 november 2006 Ja dat zou inderdaad kunnen. Misschien dat daar de draadloze verbinding uitstaat of dat de WEP key is ingeschakeld. Mocht dit zo zijn zou ik eerst eens kijken wat de bridge doet als je de WEP Key uitschakeld. Maar zou alles een keer nalopen. Hoop dat het lukt.
maveric Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Geplaatst: 5 november 2006 ga het morgen proberen bedankt voor jouw reacties
maveric Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Geplaatst: 6 november 2006 Hoi, Ben er aan uit, het geval was dat bij de Wet54G de DHCP uitstond en de ip-range van deze bridge is anders dan bij de genoemde modem/router. Na ik de DHCP had aangezet kreeg ik wel de interface te zien om het een en ander in te vullen. Werkt op dit moment goed! groeten en bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen