Gast Geplaatst: 5 november 2006 Geplaatst: 5 november 2006 Ik heb een wrt300n route (en dito pci kaart) gekocht. De firmware wilde ik upgraden en deed dat van mijn pc. Ik was helemaal vergeten dat de pc nu niet meer wired maar wireless was aangesloten dus de upgrade ging mis. Sindsdien krijg ik de router niet meer aan de praat. Ik heb 1 minuut lang de reset knop ingedrukt en toen de stroom eraf (instructie linksys usa) en de router zou dan gereset moeten zijn. Ik heb ook de andere manier geprobeerd (reset knop ingedrukt houden en dan stroom erop). De lampjes branden maar de pc (wired dit keer) krijgt geen verbinding met de router. Ook is het draadloze netwerk niet beschikbaar. Ik heb ook nog geprobeerd om de netwerkkaart handmatig in te stellen (192.168.1.10 en gateway 192.168.1.1) maar ook dan geen connectie mogelijk. Oh ja, als ik de reset knop indruk en dan de stroom erop doe knippert het power-lampje afwisselend groen en oranje/rood. Bij de WRT54G (heb ik ook) betekent dan dat de router 'bricked' is. Dit zal ook bij de WRT300N het geval zijn, denk ik. Ik denk dat ik morgen terug naar de winkel moet of heeft iemand nog een briljante ingeving en/of hetzelfde gehad? Alvast bedankt
Gast Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 zelfde probleem gehad. alles geprobeerd en daarna nog uurtje met linksys zelf zitten bellen.................maar helaas. deze is echt dood en moet terug naar de fabrikant.
Ome Merde Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 ik heb mijn bricked wrt54g op de volgende manier verholpen. misschien heb je er wat aan als referentie. merDe deze ruimte is te huur
Edwin Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Ook zelfde probleem gehad met de wrt300n. Alles geprobeert die werkte voor de wrt54, maar zonder succes. De modem maar terug bezorgt bij de dealer. Er schijnen veel problemen te zijn met de wrt300n. De versie 1 is niet vooruit te branden en slecht bereik. Versie 2 is goed, maar veel problemen bij het flashen naar de nieuwste firmware. Heb maar een waardebon genomen, daar dit reeds mijn tweede wrt300n was die om zeep was. Edwin
Gast Geplaatst: 10 januari 2007 Geplaatst: 10 januari 2007 Bedankt voor jullie reactie allemaal. Ik heb een maand geleden de WRT300N omgeruild voor een nieuwe en de firmware naar versie 2.00.17 getild. Ik ben niet tevreden over de 300N. Ik ben een goed betalende beta-tester of zo. Uiteindelijk zal hij wel goed worden na tig firmware-upgrades. Misschien komt er wel een hyperwrt voor deze router. De hobby-firmwares zijn doorgaans beter dan Linksys zelf. Ik heb mijn 'oude' vertrouwnde WRT54G met firmware v 4.30 hyperwrt 2.1b1 +tof11 en dat ding loopt als een beest. Groetjes, IMBean
horrabin Geplaatst: 21 januari 2007 Geplaatst: 21 januari 2007 Je kunt ook proberen de DD-WRT firmware te draaien op je 300n. Is *veel* stabieler en biedt veel meer mogelijkheden dan die brakke Linksys-firmwares. Let welk op dat je de V24 beta gebruikt, oudere versies werken niet. Zie http://www.dd-wrt.com en http://www.dd-wrt.com/dd-wrtv2/down.php?path=downloads%2Fbeta+releases%2Fdd-wrt.v24+beta/ Technisat Multytenne; Triax 55cm; Topfield 5000PVR 160GB; Technotrend S2-3200 CI; P5W DH Deluxe; E6600@3.3GHz; 2*Team Xtreem 1GB; PC6400@PC5867; Asus Geforce 8800 GTX; Linksys WRT54GS v1/DD-WRT v23SP2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen