knol Geplaatst: 6 november 2006 Geplaatst: 6 november 2006 hallo,ik heb een mooie nieuwe laptop van asus,niks mis mee(nieuw)alle`s is geupdate enz enz,als ik de c schijf vraag om te devragmenteren doet hij dat keurig zoals het hoort en alle`s ziet er dan ook keurig uit.Maar wat blijkt,als ik doe analiseren blijft hij zeggen dat dat nodig is,hoe kan dat ,net gedaan,meerdere keren zelfs,en toch blijft hij het zeggen dat het nodig is,ik heb gebeld naar asus en die zegt ligt aan windows,windows gebeld en die kunnen me ook niet verder helpen,kan ik deze melding gewoon negeren of moet ik actie ondernemen vanwege garantie en zo? Dreambox 7000s draaibaar
Gast Geplaatst: 6 november 2006 Geplaatst: 6 november 2006 Waarschijnlijk zijn er wat bestanden gefragmenteerd die niet te verplaatsen zijn door Windows(zoals het wisselbestand). Ik zou me er niet te druk om maken, want zo belangrijk is het ook weer niet. Het is in ieder geval geen legitieme reden om gebruik te maken van je garantie of iets dergelijks.
knol Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Geplaatst: 6 november 2006 ok dan weet ik genoeg,lijf ik wel raar vinden omdat je ijgenlijk dan niets aan die functie hebt analyseren,hadden ze dus weg mogen laten,hij zegt toch dat het moet,wel bedankt en ik zal me niet druk maken en gewoon negeren Dreambox 7000s draaibaar
Gast Geplaatst: 6 november 2006 Geplaatst: 6 november 2006 Als je het hinderlijk vindt kun je proberen om je wisselbestand tijdelijk uit te schakelen, dan te defragmenteren, en dan het wisselbestand weer in te schakelen.
knol Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Geplaatst: 6 november 2006 he daar heb ik nog nooit van gehoord,kun je me even een tip geven of stap voor stap uitleggen wat ik moet doen en waar ik die functie vind? Dreambox 7000s draaibaar
Gast Geplaatst: 6 november 2006 Geplaatst: 6 november 2006 Je gaat naar configuratiescherm->systeem en kiest het tabblad geavanceerd. Daar klikt je de bovenste knop aan en kies je in het scherm dat volgt geavanceerd. Onderaan staat nu virtueel geheugen. Klikt daar op de knop wijzigen. Onthoud hoe het staat en kies "geen wisselbestand". Ga nu defragmenteren, en zet daarna het wisselbestand weer aan zoals het stond. Het kan er allemaal iets anders staan, maar ik heb zo geen nederlandse xp bij de hand.
knol Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Geplaatst: 6 november 2006 ok heb ik gedaan,maar helaas geen resultaat,wel bedankt vor je uitleg,weer iets geleerd,ma ja we proberen gewoon verder,bedankt Dreambox 7000s draaibaar
Psychosammie Geplaatst: 6 november 2006 Geplaatst: 6 november 2006 Defragmenteren met die rommel van microsoft werkt niet. Dan zal je toch echt een programma moeten kopen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Penthe Geplaatst: 6 november 2006 Geplaatst: 6 november 2006 Citaat: Defragmenteren met die rommel van microsoft werkt niet. Dan zal je toch echt een programma moeten kopen. Idd als je windows hebt draaien en je probeerd te defragmenteren zijn er veel bestanden die je niet kunt verplaatsen, maar het is ook op een andere manier mogelijk door van een live windows of hirens boot cd te starten en dan de hd te defragmenteren, er zijn oplossingen voor in ieder geval.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen