Ga naar inhoud

[TF5510PVR] Problemen met opname/weergave (160gig schijf)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net weer een "vers" probleem; kijk naar een BBC programma en wil dit tegelijkertijd opnemen, dus snelle opname, tijd 55 min. naam en start opname. Na ongeveer 30min. krijg ik plots een foutbericht in het midden van het scherm dat er te weinig ruimte is op de HD. Geen enkele toets werkt nog, ook niet op het apparaat zelf. Dus WEER een fout waarbij alleen nog de stekker uit het stopcontact gehaald kan worden om het ding weer tot leven te wekken. Dan gekeken naar de schijfinfo Programmatitel staat er met 0MB/0 min. !! Maar wel nog 127.698 GB VRIJ op die schijf.

Misschien ligt het aan de firmware maar met de vorige deed ie ook vanalles niet Nu: sys436 2006MAR02 Device version V5.2.87

Application version TF-NCPC- 5.12.53

Ligt dit aan een eventuele slechte HD (Samsung), aan TOPfield, aan de firmware of aan mij?

Rina

Geplaatst:

Lijkt mij een harde schijf probleem. Ik zou `m nog `s proberen te formatteren en als dat niet werkt een nieuwe halen. Bij een beetje speciaalzaak zou die Samsung ook nog wel eens onder garantie kunnen vallen...

Geplaatst:

Dank voor je antwoord @lex; ik begin als leek ook in die richting te denken; een uitzending "pauseren" lukt ook niet, evenmin als een opname volledig uitkijken (stopt op de gekste momenten)

Morgen ga ik terug naar de winkel.

Rina

Geplaatst:

Luister ook eens naar de schijf..als die een tikkend geluid maakt is het vaak ook raak.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen