Hans v O 286 Geplaatst: 7 november 2006 Geplaatst: 7 november 2006 kan geen nieuwe firmware uploaden via serieele/nulmodem kabel ik doe het op onderstaande wijze Kabel is goed werkte atijd wel met de Xtreme Druk vervolgens op PORT SETUP en selecteer de juiste compoort en zet de snelheid op 115.2K Druk nu op FIND en selecteer nu de firmware die je eerder hebt unzipt. Zet je decoder dan aan Zet je decoder nu op een radio kanaal. Druk nu op DOWNLOAD Zet vervolgens je decoder uit en weer aan. Nu word de nieuwe firmware geladen. Iemand nog een tip Instellingen van compoort aanpassen ? Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo VU+ Zero Samsung led 40" Bigsat Viosat , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen
Hans v O 286 Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Geplaatst: 8 november 2006 Inmiddels op een andere pc wel gelukt Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo VU+ Zero Samsung led 40" Bigsat Viosat , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen
alexrocketman Geplaatst: 10 november 2006 Geplaatst: 10 november 2006 met welk programma doe ik dit met setedit of stb lukt het me niet
Gast Geplaatst: 10 november 2006 Geplaatst: 10 november 2006 kijk hier eens, de uitleg. http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...p;page=0#584566 grtz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen