Gast Geplaatst: 7 november 2006 Geplaatst: 7 november 2006 Ik heb al een tijdje een vreemd probleem nl : Als ik EPG data van de NL kanalen wil bekijken zie ik meestal maar 1 of 2 programma's als ik nu bv door zap naar bv 3sat staat voor die zender binnen enkele seconden een epg van zo'n 2 dagen. Soms heb ik op de NL kanalen ook een meerdaagse EPG (meestal direct na het flashen via USB) maar na een paar dagen is het weer hetzelfde liedje. Wat gaat er nu fout ? en wat kan ik er aan doen. Iedere week mijn box flashen is ook niet handig. Ik gebruik de 212c image van het Fantacy team en daarvoor de 212a van Fantacy (die gaf een paar dagen EPG info tot vandaag) daarom maaar weer de nieuwste geflashed (maar helaas nog geen EPG. Ik heb wel via het menu Smart EPG aanstaan, en laat hem ook regelmatig op Nederland 1 staan. Ik snap er niks meer van
Golfdiesel Geplaatst: 7 november 2006 Geplaatst: 7 november 2006 Ik heb ook wel eens problemen gehad met de EPG, ik heb toen de database leeg gegooid (via telnet en sqlite3). Daarna ging het weer goed. Misschien wordt de database te groot? Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Gast Geplaatst: 7 november 2006 Geplaatst: 7 november 2006 Ik zal het eens proberen, bedankt voor de tip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen