Ga naar inhoud


wifi-snelheid schommelt voortdurend


dannyboy

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn wifi-snelheid schommelt continu. Dan is ie 54 Mbps, en voor je het weet staat ie op 1 Mbps. Hoe kan dit? Ik maak gebruik van een download programma (utorrent), maar daar zal t toch niet aan liggen?

Heb mn router en modem al eens gereset, maar het houdt niet op.

Krijg ook veel te vaak de melding rechtsonder dat er verbinding is met het netwerk, waarin ook de status en snelheid vermeld zijn. Soms staat zelfs dat mijn netwerk onbeveiligd is! Hoe is dat nou mogelijk in hemelsnaam?

Wie weet wat dit allemaal betekent?

Wie weet raad?

 

ALvast bedankt en de grt,

DB

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb nog steeds dat mijn snelheid behoorlijk fluctueert en zelfs uitval van mijn draadloze verbinding. Ik heb zoals Merde zei het kanaal veranderd, maar dat heeft blijkbaar niets geholpen. Heb het kanaal zodanig veranderd dat het niet hetzelfde is als andere draadloze netwerken in mijn omgeving.

 

Grt,

DB

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, is wpa beveiligd.

Ik denk dat ik het nu wel weet waardoor het komt:

 

volgens mij komt het door het p2p programma utorrent, want een andere computer die ook draadloos verbonden is, heb ik wel gewoon internet zonder uitval. Op de "probleem" computer heb ik ook geen problemen als ik utorrent niet heb draaien.

Alleen hoe is dit nu op te lossen??

Dit is denk ik een nieuwe vraag.

Grt,

DB

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is ooit uitgebreid aan de orde geweest hier, al die p2p progs altans de meeste kunnen deze problemen geven, 1 die zeker geen problemen zal geven is bitlord daarom hier ook keurig geinstalleerd, sinds bitlord ook geen lokale netwerk problemen meer ondervonden in vergelijking met andere torrent progs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...