Ga naar inhoud

[tf4000pvr] Matrix reborn blijft op initialising staan.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In mijn menu bij common interface wordt in slot 1 aangegeven initialising i.p.v.dat hij mijn matrix reborn module herkent weet iemand hoe dat komt?

Geplaatst:

Nee gisteren wel geprobeerd firmware zcas 1.1 in te zetten maar hij blijft hetzelfde zeggen

Geplaatst:

Probeer'm eens in een andere ontvanger, dan weet je wie het probleem heeft, het kan ook de 4000 zijn.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

helaas heb ik niemand in mijn omgeving waar ik dat kan doen en mijn andere ontvanger is een philips dus daar kan ik niets mee. Misschien mijn dealer waar ik hem gekocht heb maar eens bellen?

Geplaatst:

Altijd te proberen ja anders blijft het gokken, een dealer kan vaak de cam repareren.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:
Citaat:
Nee gisteren wel geprobeerd firmware zcas 1.1 in te zetten maar hij blijft hetzelfde zeggen

Wat was het resultaat van dat proberen? als hij het erna niet meer doet moet je terug naar je oude firmware lijkt mij.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

IK HEB GISTEREN DE DEALER GEBELD EN DIE SPRAK HET VERMOEDEN UIT DAT DE MATRIX KAPOT WAS DUS IK GA VAN HET WEEKEND LANGS MET DE MODULE

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen