Newbie Geplaatst: 8 november 2006 Geplaatst: 8 november 2006 Mijn humax heeft een tijdje geleden er de brui aangegeven, ik vermoed dat het de voeding is, kan iemand deze voor mij in Enschede fixen? Evt pm'en. Ik dacht er even aan om een dreambox500s te kopen, had ik nu tenminste een excuus voor thuis. "Tja schat, hij is toch echt kapot" maar ik kijk de laatste tijd zo weinig tv dat ik het niet waard vind. Vooral nu veel van de db500s klonen zijn is dit minder aantrekkelijk. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
arie kanarie Geplaatst: 8 november 2006 Geplaatst: 8 november 2006 Citaat: Ik dacht er even aan om een dreambox500s te kopen, had ik nu tenminste een excuus voor thuis. "Tja schat, hij is toch echt kapot" maar ik kijk de laatste tijd zo weinig tv dat ik het niet waard vind. Vooral nu veel van de db500s klonen zijn is dit minder aantrekkelijk. Volgens mij is er al uitvoerig over geschreven in de dreambox rubriek, waar op te letten bij aanschaf om geen kloon te kopen. Lijkt mij trouwens overbodig om hier bang voor te zijn bij officiele dealer, die ook benadrukken niet met klonen te willen werken/verkopen. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Newbie Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Geplaatst: 8 november 2006 Tja de zaak waar ik ze zou kopen had ze ook niet meer, hij kon er niet meer aan komen. Maar de Humax is inmiddels gerepareerd, de dealer had nog een kapotte humax liggen waar de voeding (nieuwe model volgens hem) goed van was. Heeft me gelukkig niet erg veel gekost. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen