Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen

Men verkoopt deze tv voor 1750 euro. De verkoop gaat via een website. Deze onderstaande is de Europese versie van Pioneer. Wie weet over deze tv meer te vertellen. Kan dit in Nederland gewoon gebruikt worden? Want ik zie dat de ontvangst gebasseerd is op NTSC. Zie specificaties. Het staat ook op de Marktplaats.

Graag hoor ik het van jullie.

Satmania

---------------------------

PDP5070HD Pioneer Purevision 50 inch HDTV Plasma TV Display:

Screen Size 50” Diagonal

Native Resolution WXGA 1365 x 768

Aspect Ratio 16:9 Wide-Screen

Brightness Data Not Available

Contrast Ratio Data Not Available

Fully Integrated Media Receiver with Dual NTSC / PAL and ATSC Tuner with CableCARD Interface

Independent HDMI Inputs (10-bit processing) with the ability to accept a 1080p/24Hz signal

TV Guide On Screen Interactive Program Guide for easy navigation of TV program services

Redesigned Deep Encased Cell Structure to improve brightness, image accuracy and panel efficiency

New First-Surface Pure Color Filter for enhanced contrast, color and reduction in light reflection on screen

Crystal Emissive Layer for deeper blacks and increased brightness of images

New and Improved Red and Blue Phosphors creating a brighter, purer and wider color space, improving the overall HD experience

New Dielectric Layer for improved light management and efficiency of panel

Wide Viewing Angle of 160° - horizontal and vertical with no color shift or picture distortion

Pure Drive II Signal Processing – Full time 10-bit Digital Video Processing delivers a low noise, high contrast, natural colored image

ACE IV (Advanced Continuous Emission) for reproduction of billions of colors and improved grey-scale rendering in dark picture areas

Advanced Pure Cinema with 3:3 pull down so that film-based material on DVD, videotape or even regular TV will match the smooth and natural reproduction seen in a movie theater

Table Top Stand – Included

Speakers – Included (detachable bottom)

SUMMARY - Pioneer pdp5070hd 50 inch HDTV Purevision Plasma TV Display:

The PDP-5070HD is the newest 50 inch display in Pioneer's Purevision Plasma Tv series. This unit boasts a wealth of new and improved features, surpassing those included on Pioneer's highly successful PDP-5060HD display. The biggest difference is that there is no more external media receiver. All connections are now located at the sides and on the rear of the panel. Pioneer has completely redesigned the Deep Encased Cell Structure to improve brightness, image accuracy and panel efficiency. Dual HDMI inputs (1080p compatible) and a TV Guide On-Screen interactive programming guide are also included.The Pioneer PDP-5070HD 50 inch Purevision Plasma Tv comes standard with detachable bottom speakers, table stand and a fully integrated media receiver with Dual NTSC/ATSC Tuners.

DETAILED SPECS - PIONEER PDP-5070HD HDTV PLASMA SCREEN:

PANEL TECHNOLOGY

Redesigned Deep Encased Cell Structure to improve brightness, image accuracy and panel efficiency

Crystal Emissive Layer for deeper blacks and increased brightness of images

New First Surface Pure Color Filter for enhanced contrast, color and reduction in light reflection on screen

New and Improved Red and Blue Phosphors creating a brighter, purer and wider color space, improving the overall HD experience

New Dielectric Layer for improved light management and efficiency of panel

Wide Viewing Angle of 160° - horizontal and vertical with no color shift or picture distortion

CONVENIENCE FEATURES Fully Integrated Media Receiver with Dual NTSC and ATSC Tuner

Independent HDMI Inputs (10-bit processing) with 1080p/24Hz Compatibility

TV Guide On-Screen Interactive Program Guide for easy navigation of TV program services

A/V Selection Memory 6 options for viewing preferences (Standard /Dynamic / PURE / Movie / Game / User)

Aspect Ratio Control 5 positions (Wide / Zoom / Cinema / Ful l /4:3) “Dot by Dot” for PC

Split Screen/Picture in Picture display modes to view multiple sources at one time

Home Gallery offering a convenient way to view photos via USB connection

V-Chip Parental Control

New Remote Control with preset, glow in the dark, direct input selection and TV Guide control

PURE DRIVE VIDEO FEATURES PureDrive II Signal Processing Full Time 10-bit Digital Video Processing, delivers a low noise, high contrast, natural colored image

ACE IV (Advanced Continuous Emission) for reproduction of billions of colors and improved grey-scale rendering in dark picture areas

1080p/24Hz Compatibility for HDMI and Component

DRE (Dynamic Range Expansion) detail setting to further reduce video noise and improve accurate reproduction of fast moving images on screen

Advanced PureCinema with 3:3 Pull Down, film-based material on DVD, videotape or even regular TV will match the smooth and natural reproduction you’d see in a theater.

Color Temperature Adjustment 3 Settings (High/Mid/Low) plus advanced manual adjustability of RGB High and RGB Low

Digital Noise Reduction (4 settings – off / high / mid / low)

MPEG Noise Reduction (4 settings – off / high / mid / low)

Digital CTI (Color Transient Improver)

Natural Resize

Natural Enhancer

Digital Chroma Decoder

VIDEO AND AUDIO CONNECTIVITY Inputs Independent Dual HDMI

Component (1 side/2 rear)

Composite (1 side/3 rear)

S-Video x 2 (2 rear)

Antenna A & B

USB (Mass Storage Class) (Side Input)

PC

Outputs Optical Digital Audio

Subwoofer

Monitor Out (Composite/Audio LR)

SR+

SOUND TECHNOLOGY 13 watt stereo amplifier with TruBass 2-Way Stereo Speakers

Bass Boost Loudness

SRS WOW/FOCUS/TruBass

DIMENSIONS

(W x H x D) Display - With Speakers 48-3/16" x 28-1/4" x 4-1/2"

WEIGHT 75.1 lbs

OTHER Table Top Stand (Included)

Detachable Bottom Speaker (Included)

----------------------------

DM 800-Gemini 5

Rotor 45-30 draaibaar

Geplaatst:

Citaat:
Fully Integrated Media Receiver with Dual NTSC / PAL and ATSC Tuner with CableCARD Interface

dus pal dus niks aan de hand

dus

maar waarom gewoon niet zelf kijken bij officiele dealers van pioneeeeeeer en of de pioneeeeeeeeeeer.nl site

als die op ugh plaatsen wordt aangeboden is het een serie die nog snel aan de man moet worden gebracht want oud model / binnenkort vervangen met nieuw model

dan kijken bij de reviews op internet betreffende dit model

cheers

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst:

Ok Tonskidutch, bedankt voor je antwoord. Deze tv wordt aangeboden op een website en wordt geleverd als nieuw met een jaar fabrieksgarantie. Alleen moet nog opgehaald worden. Zij schrijven mensen in, als zij stuk of 40 a 50 bestellingen binnen hebben gaan zij de tvs halen. Hij zei dat men ongeveer 2 a 3 weken moet wachten voor levering.

Bij de oficiele pioneer kun je zo weinig niet kopen.

Of zie ik het verkeerd?

DM 800-Gemini 5

Rotor 45-30 draaibaar

Geplaatst:
Citaat:
is de set wel geschikt voor 230V ?
dat zie ik niet bij de spec staan.

Ik weet het niet. In de specificaties staat het niet vermeld. Zou het probleem kunnen leveren dan? Ik heb het idee dat deze tv uit Amerika zal komen. In de Amerikaanse websites is deze plasma veelvuldig te zien.
Hoeveel Volt gebruiken zij in Amerika dan? Meer dan 230V???

DM 800-Gemini 5

Rotor 45-30 draaibaar

Geplaatst:

Ik heb bij een Amerikaanse site ivm stroom het volgende gevonden:

Power -

Power consumption : 470 W

Standby power consumption : < 2 W

Mains power : AC 100 - 240 V, 50/60 Hz

Ambient temperature : +5 /+ 40�C

DM 800-Gemini 5

Rotor 45-30 draaibaar

Geplaatst:

Je schrijft dat dit de specs zijn van de Europese versie. Dat hoeft niet te betekenen dat de Amerikaanse versie dezelfde specs heeft. Vrijwel alle moderne Europese TV spullen kunnen met NTSC overweg, maar Amerikaanse spullen kunnen hoogst zelden met PAL overweg. In Amerika heeft men bijv. ook een ander type teletekst.

Bedenk ook dat garantie en reserve onderdelen een probleem zullen zijn, helemaal als het toestel niet overeenkomt met de Europese uitvoering.

Geplaatst:

De leverancier zegt dat het een europese versie is, maar dit toestel is in Europa niet te vinden. Vandaar de twijvels. Ik heb een mail gestuurd naar de Pioneer. Ik hoop dat ik daar wat wijzer van word. De garantie is inderdaad een belangrijk punt.

DM 800-Gemini 5

Rotor 45-30 draaibaar

Geplaatst:

wat je bij bestellingen moet weten uit ameeriek is

dat zodra die door duane komt je nog een vette rekening moet gaan bijbetalen

dus ik zou eerst eens kijken of je wel wijs doet aan het kopen in us dollars en dan de invoer daar boven op.

dat bleek bij menig product dat ik in ameeriek bestelde na 2002 een hele bats geld op het aankoopbedrag

dan is europees inkopen soms gunstiger

cheers

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst:

Citaat:
dat zodra die door duane komt je nog een vette rekening moet gaan bijbetalen

Invoerrechten + BTW, maar als het apparaat in Nederland dooer iemand wordt aangeboden per een prijs in Euri, dan moeten die kosten al verdisconteerd zijn lijkt mij. Wel effe checke.

Geplaatst:
Citaat:
als zij stuk of 40 a 50 bestellingen binnen hebben gaan zij de tvs halen.

Met een enkele reis hawai zeker...
moet je vooruit betalen ??

klinkt me een beetje link in de oren.

grtx , arnold
Geplaatst:

Er is een Nederlandse website(siscom) met een eu erachter. Daar werden zij aangeboden voor 1750 euro. Ik hoef verder alleen de leveringskosten betalen. Dan is het 30 euro. Verder niets, nope.

Ik heb een medewerker van deze website/bedrijf aan de lijn gehad. Hij vertelde dat de tv's niet uit Amerika komen, maar in Europa worden geproduceerd. Op zich is het goed. Europese tv's hebben ook pal ontvangst.

Maar....Ik was even nieuwsgierig cq twijvelachtig, want ik kon deze tv's nergens in Europa vinden. Wel veelvuldig in Amerikaanse websites.

Ik kon dit bedrijf niet en ik moet vooraf betalen. Ik wilde op deze wijze even kijken of mensen zijn die op deze manier tv's of dergelijke hadden besteld.

1750 euro voor deze tv is niet veel. Vergelijkbare tv's kosten ongeveer 4000 euro in Nederland. Vandaar dit allemaal.

Ik ben nog steeds twijvelachtig over dit bedrijf. Misschien moesten zij de tv's wat duurder verkopen.

Ik heb nog geen bericht van Pioneer site gehad.

DM 800-Gemini 5

Rotor 45-30 draaibaar

Geplaatst:
Citaat:
Ik kon dit bedrijf niet en ik moet vooraf betalen

Zou ik dus nooit doen. Betalen bij aflevering! (en dan zelfs nog even checken of je hebt gekregen waarvoor je hebt betaald)

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Geplaatst:

Betalen bij aflevering heeft weinig nut als je het via rembours doet. Daarvoor moet je eerst betalen, voordat je het pakket overhandigd krijgt. Beter is afhalen (voor die prijs kun je dat wel doen).

Maar even goed naar de website kijken; tis een bedrijf dat als website-design geregistreerd staat, wat tevens dus ook elektronica verkoopt. Uit de KVK-gegevens gok ik verder dat het gewoon aan huis gevestigd is, satelliet-foto lijkt dat te ondersteunen. Ik kan me dus bijna niet voorstellen dat ze 50 plasma-tv's kunnen voorschieten. Maar dat wil niet zeggen dat ze het niet kunnen leveren. Wel is vreemd dat ze een 0909-nummer hebben van 80ct / minuut (0909 is voor amusement, tegenover 0900 voor informatief).

Belangrijker lijkt me om eens goed in de specs van die tv te duiken. Hij lijkt overduidelijk voor de US markt te zijn, dus of je hem hier ook kan gebruiken hangt helemaal af hoe/via wat je hem gaat aansluiten.

Geplaatst:

Er zijn inderdaad vreemde dingen. Dat telnummer heb ik gebeld. De medewerker heeft het zo uitgebreid uitgelegd dat ik daar erg verbaasd van keek. Het gesprek duurde zeker 10 minuten. Het is dus 8 euro. Dit besefde ik achteraf.

Ik denk dat ik gewoon een betrouwbare zaak ga uit de omgeving.

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie bijdragen voor dit onderwerp.

Satmania

DM 800-Gemini 5

Rotor 45-30 draaibaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen