labyrint Geplaatst: 10 november 2006 Geplaatst: 10 november 2006 Hallo, Omdat ik het via een mail ( outlook ) wil verzenden zet ik het maar in dit topic i.p.v het topic webdesin. Ik zou graag in een mailtje de tekst van rechts naar links willen versnellen. Het begint rechts en het stopt links,dit is geen probleem alleen zou ik de tekst iets sneller willen laten lopen. <marquee behavior="slide">Deze tekst zou dus iets sneller moet lopen</marquee> Iemand een idee of oplossing wat er dan nog bij moet staan voor de snelheid Labyrint,
WPW Geplaatst: 10 november 2006 Geplaatst: 10 november 2006 <marquee scrolldelay="55" scrollamount="2" width="100%" height="6"> *** Sat4all *** </marquee> gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
labyrint Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Geplaatst: 11 november 2006 WPW, Weet jij toevallig ook de instelling zodat de tekst stopt aan de linkerkant van de pagina. De optie die jij geeft scrold de tekts van rechts naar links. Ik zou hem graag willen stoppen aan de linkerkant maar dan iets sneller van rechts laten komen. Wat ik ook probeer; of hij scrold heel snel, of ik krijg hem niet sneller. Labyrint.
labyrint Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Geplaatst: 11 november 2006 IK HEB HEM <marquee behavior="slide" scrollamount="50" width="100%" height="6">Dit is hem </marquee> Bedankt voor het duwtje in de goede richting. Labyrint,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen