Ga naar inhoud


krijg nog steeds spam binnen met actief filter van xs4all aan


mlsn

Aanbevolen berichten

Ik heb een spam filter van xs4all.nl actief. toch krijg ik spam binnen: de zogenaamde hump & dump spam. wat ik vreemd vind is dat er altijd/vaak in de onderwerpregel een woord uit een uitgevoerde zoekopdracht bij google in de onderwerpregel staat (bijvoorbeeld podcast) waardoor ik toch afentoe het mailtje open klik. is dat toeval, hoe werkt dit, heb ik malware op mijn pc staan?

DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.

Link naar reactie
Delen op andere sites


je mag ervan uitgaan dat als er een spamfilter gebruikt wordt (die ook telkens bijgewerkt wordt, dus meer en betere filterwaarden toegevoegd krijgt) dat er spammers zijn die net zo hard werken aan het opnieuw omzeilen van de filter.

 

je krijgt er de zenuwen van maar daar is weinig aan te doen

 

een hint is om daarenboven een spamfilter te installeren op de windows pc die alle mail blokt behalve je outlook adressen (dus de jouw bekende vrienden en bekenden)

 

maar ook die wordt omzeilt indien er gegevens van jouw bekend zijn die middels scripts en cookies uitgelezen zijn

 

erg vervelend maar bijna niet te voorkomen.

 

je wilt niet weten hoeveel spam ik per dag binnenkrijg op privé en bureau adressen

 

cheers

Mad About You

Hooverphonic

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

Ik gebruik al jaren mailwasher.

Dit programma gaat op de server al kijken wat er klaar staat aan mail.

Het programma gebruikt ook een databank, zodat het meteen al verschillende berichten aanduid als spam.

 

Je kan verder ook een vriendenlijst aanleggen, die hij zeker niet mag aanduiden als spam.

 

Het programma gaat dus regelmatig in je mailbox(en) kijken, laat zien welke mails er klaarstaan op de server, Duid deze aan als spam of als vriend.

 

Je kan dan onmiddelijk de spam op de server laten verwijderen, zodat deze niet gedownload wordt. Of je kan het bericht terug sturen naar afzender, met de melding dat het adres niet bestaat.

 

Daarna start hij je mailprogramma op en haalt de overige mails binnen.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...