Marswel Geplaatst: 21 april 2007 Geplaatst: 21 april 2007 Metropar, Dank voor het snelle antwoord. De oplossing is dus andere camsoftware. De software amon 4.1 conax van staler heb ik gevonden. Maar ik heb niets voor ze er op te zetten. Ik zou ook niet weten hoe dat moet. Past die software bij mijn huidige cam. Er zat ooit een amon 4.4 in. Bij de kaartwissel is er weer eem originele in gekomen. De oude heb ik nog. Ik kom vaak genoeg in N. Braband. Kunt U voor mij de reciever in orde maken? Of weet U iemand in Zuid Limburg die ik kan benaderen? mvg, Maarten willeman@wishmail.net
metropar Geplaatst: 21 april 2007 Geplaatst: 21 april 2007 mail verstuurd gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Gast Geplaatst: 21 april 2007 Geplaatst: 21 april 2007 Gouden tip van je over de blocker!, 3 jaar geleden had ik hetzelfde, toen keek ik in Sandra's menu en inderdaad.. de blocker stond op on; Vervolgens de blocker op off gezet. cam reset en alles werkte weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen