Gast Geplaatst: 12 november 2006 Geplaatst: 12 november 2006 Hallo, Het is mij gelukt om TVHome te installeren op Gemini 3.20, gebruik makend van de Mgcamd en Newcs.ppc uit de Fastlemmy 2.20 image. Ik heb tevens de script-file overgezet alsmede enkele andere bestanden die tijdens het bootproces nodig bleken. Nu is het zo dat ik, telkens na een reboot van de dreambox, via Telnet de Newcs.ppc en Mgcamd handmatig moet opstarten. De DM500C meldt wél dat Mgcamd/Newcs wordt geladen, doch deze modules zijn niet terug te vinden in de process-list. Na handmatig starten uiteraard wel. Ik vermoed dat de script-file niet wordt aangesproken. Iemand enig idee wat te doen? Bij voorbaat dank!
Gast Geplaatst: 12 november 2006 Geplaatst: 12 november 2006 Ik denk dat het nu (omdat je zomaar wat bestanden bijelkaar geharkt hebt) wordt uitzoeken wat er allemaal mis is. Wat staat er in je startscript? Staan de paden goed. heb je je bestanden op de juiste plek staan? Heb je de bestanden indien nodig gechmod?
Gast Geplaatst: 13 november 2006 Geplaatst: 13 november 2006 Dank voor je reactie. Het probleem is inmiddels opgelost. Ik heb de bijbehorende script-file het kenmerk 755 gegeven. (In plaats van 644). Alles wordt nu automatisch geladen zoals 't hoort. Dit draadje kan worden gesloten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen