Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wij zijn aan een nieuwe huistelefoon toe. Tot nu toe hebben we een KPG Chicago 330S met extra handset tot volle tevredenheid gehad maar de batterijen beginnen behoorlijk te minderen en ook sommige toetsen doen het niet meer zo goed. Tijd voor vervanging dus. Maar wat is nu een goede koop?

Dit zijn onze eisen/wensen:

Draadloos,

DECT,

1 extra handset ( dus 2 in totaal),

verlicht display + toetsen,

minimaal 30 nummer/namen geheugen,

Antwoordapparaat,

kopiëren van telefoonlijst van 1 set naar de andere,

goede geluidseigenschappen,

goede verbinding,

betrouwbaar en degelijk,

scherpe prijs.

Nu hebben we in gedachten de Panasonic KX-TG7122, is dit een goede keus of juist niet? Heeft iemand hier ervaring mee?

Wat is evt. een goed alternatief?

Skysurfer

Geplaatst:

Ik "zweer" bij Siemens Gigasets. In alle smaken te krijgen, klein/groot, mooi/lelijk, zelfs met VoIP mogelijkheden!

Kijk eens goed rond voor deze sets, en af en toe vind je hele mooie aanbiedingen van deze telefoons...

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Kijk uit voor een DECT telefoon die encrypted is, en die zijn RF uitgestraald vermogen regelt naargelang de sterkte van het inkomend RF signaal, zodat je kleine hersentjes niet de ganse tijd blootgesteld staan aan de max stralingsdosis!

Kijk ook uit of de basisset geen RF uitstraling doet als ie niet belt! RF smog!!!

Geplaatst:
Citaat:
Ik "zweer" bij Siemens Gigasets. In alle smaken te krijgen, klein/groot, mooi/lelijk, zelfs met VoIP mogelijkheden!
Kijk eens goed rond voor deze sets, en af en toe vind je hele mooie aanbiedingen van deze telefoons...

Ik ben er ook fan van, en zelfs de simpelste heeft volgens mij nog alles wat de OP opnoemt. Kijk ook eens bij KPN naar de nieuwe sets in de Chicago-lijn, dit zijn altijd Gigasets en vaak zijn ze een stuk goedkoper dan wanneer je ze als zodanig koopt.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Geplaatst:

Yep count me in

het meest stabiele en gebruiktvriendelijk merk wat er in mijn ogen is (deutsche grundlichkeit)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen