Gast Geplaatst: 13 november 2006 Geplaatst: 13 november 2006 hallo heb een probleem met deze receiver als ik opneem van verschillende zenders reboot mijn toestel na een tijdje alsook is hij altijd astra kwijt en moet die dan in menu terug activeren echt om gek van te worden ook als ik van verschilende kanalen opneem krijg ik de melding overflow my god wat is dat zeg snap er de **** van heb bij kaon de update geinstaleert maar probleem blijft zijn er mensen die mij eventueel verder kunnen helpen mvg
Penthe Geplaatst: 15 november 2006 Geplaatst: 15 november 2006 Hoe heb je de kaon geplaatst, staat er iets anders bovenop? want de kaon moet erg veel warmte kwijt kan hij dat niet krijgt de ontvanger kuren, beste is ook om deze ontvanger de ruimte te geven om te koelen.
Nolan Geplaatst: 19 november 2006 Geplaatst: 19 november 2006 Je doelt zeker op de Koreaans engelse mededeling: RECORDING WAS STOPPED. BECAUSE RECORDING STREAM WAS OVERFLOWED Dat heb ik ook al eens een paar keer gehad. Wat zij in godsnaam bedoelen met deze in gebrekkig engels gemelde mededeling daar ben ik nu nog niet achter. Hoezo recording stream overflowed? Ik was gewoon 1 zender aan het opnemen. Met name geprogrammeerde opnames van SBS6 worden soms vlak na de start direct gestopt. Ik heb dan net 1 minuut van het hele programma op de schijf staan. Remedie voor dit probleem heeft blijkbaar te maken met de tijdsinstellingen. Het is beter te kiezen voor LOKALE TIJD ipv GMT+1. Waarom weet ik ook niet, maar ik heb daarna dit probleem nog niet weer gehad. VU Plus Ultimo4k, Triax 110 cm draaibaar.
Gast Geplaatst: 21 november 2006 Geplaatst: 21 november 2006 hier mag slotje op mod heb de ontvanger terug wegedaan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen