Gast Geplaatst: 29 november 2000 Geplaatst: 29 november 2000 hoi,<P>De franse kanalen (kiosque) zijn eruit, zijn de nieuwe yoakam keys der al. Ze zijn nog niet op de download sectie. ( hij is ook pas 8-11 geupdate klopt dat??? ) De keys die ik nu nog heb van de seca hebben het ruim 2 maanden gedaan. KLASSE JONGENS!!!!!<P>ik hoop dat ik hem goed het geplaatst....<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 november 2000 Geplaatst: 30 november 2000 Ik vrees dat die ook niet meer komen vriend..dat word dus zelf sleutelen!!<BR>Geen kant en klare AU files meer in de download sectie in de toekomst..<BR>Dan heb je weer wat te doen op die vervelende regenachtige zondagmiddag!!<P>------------------<BR>DRZ
faxme Geplaatst: 5 december 2000 Geplaatst: 5 december 2000 Ik zou ook zelf de sleutels willen bijwerken. Kan iemand mij aub vertellen hoe dat in zijn werk gaat??<P>alvast bedankt Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it. 2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......
Gast Geplaatst: 5 december 2000 Geplaatst: 5 december 2000 Volledig met je eens faxme. Ik zit met hetzelfde probleem. Wie helpt mij beginner verder?<P>Alvast bedankt<BR>Johan
Bart Geplaatst: 5 december 2000 Geplaatst: 5 december 2000 kijk hier op sat4all download area in de seca sectie. Daar staan files en editors die je kunt downloaden. Even kijken welke editor je zelf het makkelijkst vind / past bij je favoriete seca file en dan de actuele keys er in typen......... Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Gast Geplaatst: 6 december 2000 Geplaatst: 6 december 2000 weet iemand hoeveel providers op een gold kaart kunnen<BR>bedankt<BR>falonso
faxme Geplaatst: 6 december 2000 Geplaatst: 6 december 2000 Ik heb gisteren avond geprobeerd om de keys te updaten maar geen success. Op eerste instantien kreeg ik file te lang. Dus heb een nieuwe moeten maken want alle pogingen om het kleiner te krijgen lukte niet. <BR>Ook de nieuwe die ik gemaakt had werkte niet. Moet ik ook iets doen met pic file??? en Hoe krijg ik een te grote file kleiner.<P>alvast bedankt Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it. 2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......
Gast Geplaatst: 6 december 2000 Geplaatst: 6 december 2000 Gebruik de editor en de Pioneer files die in de down. staan.<BR>Edit de juiste key's op de juiste plek en de zooi werkt weer.<P>P.S. de files in de down. zijn niet autoupd. en werken alleen deze maand nog.<BR>Je eigen key's invullen dus.
Gast Geplaatst: 6 december 2000 Geplaatst: 6 december 2000 Men moet niet zomaar een Editor nemen.<P>Niet alle seca editors werken met alle seca-files.<BR> Seca-editor by cats<BR> Ich-bin 7.0 <BR> Secanix editor.<BR>Kunnen elk niet alle Eeprom-files lesen.<P>Ik prefereer secanix44 met editor.<BR>Deze zou auto-update zijn, maar dit heb ik met mijn Humax nog niet kunnen testen.<BR>Blijkbaar is dit wel zo want nadat ik de key's geupdated had werkte bv D+ enkele sec om daarna blijvend te verdwijnen.(op een goldbox nokia 9301S van een vriend) Ik heb de Eeprom uitgelezen en er bleken andere Key's in te staan bij D+ en calcio.<BR>Volgens mij zenden deze valse Key's door.<BR>Heb nu de PPUA en mk01 verwijdert. en zal kijken of het probleem nog blijft. <P>Het voordeel van sexanix-Editor is dat men de kaart niet meer opnieuw hoef te proggen met de loader of pic-file.<BR>De Editor kan de Eeprom inhoud van de kaart lezen en proggen met een phoenix-programmer op 3.5 Mhz.(ik gebruik een multiprog 98)<BR>Men moet wel als men een key wilt veranderen op de key klikken, rechts daarvan veranderen, en eronder op Aply Klikken na elke key.<BR>
Aanbevolen berichten