Ga naar inhoud


extra vlaamse radiozenders bij TV-Vlaanderen


spongebob

Aanbevolen berichten

Naar analogie met het draadje "babyTV-onmisbaar", wil ik graag ook een draadje opstarten om te peilen naar het animo hier over de landelijke vlaamse radiozenders die eigenlijk nog ontbreken in het TV-Vlaanderen-aanbod.

 

Met name 4FM (Talpa), Hitbits, Kontinu, nieuws+ (VRT) en radio Bembem (VMMa) zouden het digitale aanbod van TV-Vlaanderen bijzonder kunnen verrijken, zeker omdat concurrenten BelgacomTV en Telenet TV deze kanalen al in hun pakket hebben zitten.

 

Ik zou dan ook willen oproepen om TV-Vlaanderen aan te spreken (bellen, mailen) om deze zenders ook in hun pakket op te nemen.

 

We kunnen maar hopen. En hoop doet leven!!!

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites


zeker en vast voor radio 4 fm en voor de kinderen radia bembem is eigenlijk een

must om erbij te hebben voor tvvlaanderen de rest van de zenders staan al met een link op mijn dreambox

Link naar reactie
Delen op andere sites

de rest van deze zenders zijn inderdaad van de pli-radio ppanel binnen te krijgen, maar alleen aan een miezerige 92kbps, terwijl de zenders via de satelliet vrolijk via 192kbps binnenkomen (dus de kwaliteit is omzeggens dubbel zo goed).

 

Eventueel ook de ketenradio's Radio Contact, C-Dance, TOPradio, enz, maar dat is allemaal minder dringend, vind ik.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze niet heel veel om radio geven hoor....trouwens BemBem kan je dan ook voor Nederland aanbieden; dat doet dit station ook al via de nederlandse kabel.

 

Klara Continuo zou ook heel aardig zijn; een non-stop zender maar in tegenstelling tot Donna Hitbits uiteraard Klassiek.

 

Ik zou zeggen..benader TV Vlaanderen eens hierover?

 

4FM is wel leuk ja....misschien bij 4FM navragen? Hebben die niet recent Leen Demaré als presentatrice nadat die overstapte van Donna.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...