Ga naar inhoud

Philips DSR7005 tijdsynchronisatie

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als bij de Philips DRS7005 de tijdsynchronisatie op "AAN" zet geeft hij de tijd aan die 1 uur later is. Hoe kan ik dit op de juiste tijd krijgen. (Handmatig instellen kan ook maar dan loopt de klok zelfstandig, ik wil hem echter exact op de "satelliettijd: hebben".)

Geplaatst:

Mogelijk een niet overeenkomstige instelling voor het "land" waarin je kijkt [tijdzone] en de zender waarop de klok wordt gelijkgesteld?

Bv kijken in Engeland=UTC en time-sync op Paris-time zender... UTC+1

???

Groeten, Ben.

Geplaatst:
Citaat:
Als bij de Philips DRS7005 de tijdsynchronisatie op "AAN" zet geeft hij de tijd aan die 1 uur later is. Hoe kan ik dit op de juiste tijd krijgen. (Handmatig instellen kan ook maar dan loopt de klok zelfstandig, ik wil hem echter exact op de "satelliettijd: hebben".)

Ik heb dit probleem ook aan de hand gehad. Je kunt het volgende proberen :

* Automatische tijdsfunctie uitzetten, GMT op +1 stellen, daarna automatische tijdsfunctie weer aanzetten. Je loopt dan wel het risico dat de tijd weer naar +2 gaat.

Ik heb het opgelost met het volgende (werkt nog steeds trouwens)

Receiver in het menu naar fabrieksinstellingen terugstellen met behoud van zenderlijsten uiteraard.
Je zult dan merken dat de GMT tijd weer op +1 staat.
Hij blijft daar ook op staan, en je hebt geen problemen meer met het tijdsprobleem.

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Geplaatst:

Het was mijzelf ook reeds op deze wijze gelukt. De tijd is nu correct. Hartelijk dank voor Uw reactie.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen