Ga naar inhoud


CCcam beeld zwart na paar minuten


Gast klaasvs31

Aanbevolen berichten

Ik probeer CCcam (1.3.1) te laten draaien op m'n Dbox (Multikabel) icm met Newcs, en ik krijg hiermee een paar minuten beeld. Echter gaat na een paar minuten het beeld op zwart... Zou iemand misschien z'n config willen posten van CCcam??

 

Ook krijg ik via telnet geen logging te zien..

 

 

Als ik CCcam kill en vervolgens Mgcamd start heb ik wel weer beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


maar volgens mij staan er geen AU instellingen in de CCcam config. Of moet deze goed staan in de config van newcamd?? (in de config van CCcam staat wel een optie om de config van newcamd te gebruiken).

 

En weet iemand hoe je de debug info via telnet te zien kan krijgen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak wel gebruik van CCcam 1.21 ism met @Home. Na de hex edit heb ik geen probleem met de coderingen van de zenders. Af en toe krijg ik wel geluid maar geen beeld bij het zappen, ff terug en vooruit en dan werkt het weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de antwoorden! Dan hou ik het toch maar bij Mgcamd denk ik!

 

Weet iemand trouwens hoe ik de logging (debug info) te zien krijg bij CCcam als ik deze via telnet opstart??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na enige omzwervingen weer terug bij CCcam 1.21 en NewCS 1.16. CCcam is met HexEdit aangepast en ik hoop dat het blijft werken vooral als ik de Dream500C aanzet dat vanzelf het beeld tevoorschijn komt zonder te zappen.

 

MVG, Marcel

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik houd het bij newcs/evocamd. Die geeft voor mij het beste resultaat. enige nadeel: als ik de decoder de hele nacht op ned 1 laat staan (ongecodeerd) en 's ochtends de tv aanzet en naar ned 2 zap.. duurt het een paar seconden voordat ik weer beeld heb (precies het zelfde als je de decoder net opstart). De dreambox zal ongebruikte programma's na x tijd wel uitschakelen.. zou dat toch liever niet hebben.. iemand een tip?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

beekware heb je deze versie van CCcam met hexedit voor me ik zoek hem al een hele tijd ?

 

groetjes bertwasbeer (als een ander hem heeft zou ik hem graag willen hebben )

alvast vriendelijk bedankt bertwasbeer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
beekware heb je deze versie van CCcam met hexedit voor me ik zoek hem al een hele tijd ?

groetjes bertwasbeer (als een ander hem heeft zou ik hem graag willen hebben )
alvast vriendelijk bedankt bertwasbeer


Bij deze.. is voor versie 1.21
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...