gsm Geplaatst: 16 november 2006 Delen Geplaatst: 16 november 2006 Hoe kan ik foto´s en tekst beveiligen tegen kopiëren vanaf mijn website ? Is daar een progje voor of moet dat handmatig gedaan worden en zo ja hoe doe je dat ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees kas Geplaatst: 16 november 2006 Delen Geplaatst: 16 november 2006 niets helpt, alles is te omzeilen, anti-leech of in flash inpakken maakt het wel een stuk moeilijker, source verbergen of rechts klikken verbieden is niks bijzonders. google eens op anti-leech script Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gsm Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2006 Dank je wel voor je antwoord. Ik ben inderdaad even wezen zoeken maar niets echt moois gevonden. Hou het voorlopig nog maar even bij rechtermuis beveiliging. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EL PIÑO Geplaatst: 18 november 2006 Delen Geplaatst: 18 november 2006 Is ook niet alles, en zeer vaak irritant als je zoals ik nog wel es een linkje wil kopiëren en plakken in een mailtje of (voor sites die alleen een linkse click toestaan en das nog erger) standaard alle links met de middelste muisknop opent, om het in een nieuwe tab (Firefox) te plaatsen. Een echte beveiliging is het ook niet: Ctrl+A (alles selecteren), Ctrl+C (alles kopiëren), en met Crtl+V plakken in een WYSIWG websiteeditor. Heb je alles, inclusief opmaak. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Psychosammie Geplaatst: 21 december 2006 Delen Geplaatst: 21 december 2006 Waarom in hemelsnaam? Het mooie van internet is toch dat alles open en vrij is? Als je niet wil dat een ander het gebruikt moet je het niet op internet zetten! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rocketscientist Geplaatst: 22 december 2006 Delen Geplaatst: 22 december 2006 Je zou een copyright in jouw plaatje kunnen plakken. Er zijn hier voldoende voorbeelden van. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen