raptorr Geplaatst: 18 november 2006 Geplaatst: 18 november 2006 ola, ik heb een probleempje met men tv vlaanderen kaart staat keurig op 31/21/06 maar krijg gewoon geen beeld ik maak gebruik van een dragon het heeft altijd normaal gefunctioneerd tot gisterren avond in een mr reborn lukt het ook niet een k3 daarentegen en nederlandse cds kaartje werkt wel heeft er nog iemand dit voor gehad of weet iemand de oplossing? alvast bedankt
Thomas2000 Geplaatst: 18 november 2006 Geplaatst: 18 november 2006 Zit die CAID wel in de predator? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
raptorr Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Geplaatst: 18 november 2006 ol, bedankt voor je reply ja uiteraard zit die caid er in want het werkte ook normaal en dan ineens niet meer ik heb erna geprobeerd met ander pred versies maar helaas niets en met mr reborn met orginele zcas gaat het ook niet terwijl de kaart wel gelezen word want staat dus zoals vermeld op 31/12/06 moest de cam de kaart niet kunnen lezen zou ik de datum ook niet kunne zien denk ik grtz
Penthe Geplaatst: 18 november 2006 Geplaatst: 18 november 2006 KLIK http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1264036
raptorr Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Geplaatst: 18 november 2006 ola penthe, bedankt maar dat is het probleem dus niet hrtz
raptorr Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Geplaatst: 19 november 2006 ola, kben er nog steeds niet uit nog altijd geen beeld hoe zou dat komen? grtz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen