Funfreak Geplaatst: 18 november 2006 Geplaatst: 18 november 2006 Sinds ik de laatste 7.6b software (Josje) in de Humax heb zitten, start deze soms op de meest vreemde tijden automatisch op. De timer staat uit. Iemand een idee waar dit aan ligt en hoe het op te lossen is?
diana1 Geplaatst: 18 november 2006 Geplaatst: 18 november 2006 Citaat: Sinds ik de laatste 7.6b software (Josje) in de Humax heb zitten, start deze soms op de meest vreemde tijden automatisch op. De timer staat uit. Iemand een idee waar dit aan ligt en hoe het op te lossen is? Als u dit kan helpen. Heb van josje01 geleend. Gr. Als uw Humax spontaan aan springt of onder het kijken naar een andere zender gaat. heb je waarschijnlijk een programmering gemaakt waarvan je het niet meer weet of waar je ze had gemaakt. In ieder geval , heb je zoiets dergelijks aan de hand doe dan het volgende : druk de volgende toetsen op de afstandsbediening: Toets: Mute Toets: 3 Toets: 7 Toets: 1 Toets: 7 Toets: 5 en alle programmeringen zullen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Greetz:Josje01
Funfreak Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Geplaatst: 19 november 2006 Dank voor de tip, ga ik proberen.
Josje01 Geplaatst: 19 november 2006 Geplaatst: 19 november 2006 Of probeer dit: Als je Humax spontaan dagelijks om dezelfde tijd aangaat, controleer het volgende en onderneem doe het volgendë: ga op een werkende zender staan, druk op "EPG" toets van de AB druk op de gele toets van de AB. Nu zie je een leeg scherm , is dit niet het geval en zie je daar een zender naam met andere gegevens. Ga dan naar die zender die daar aangegeven staat.Dus eeerst even uit de epg en dan naar die zender. Druk nu op de rode toets en daarna op de witte, als het goed is wordt nu gevraagd of je de reservering wilt wissen, druk op de Ok toets als je dat wilt. Ga nu terug naar het "epg scherm en dan de gele toets, er mag nu niets meer te zien zijn in het reserverings scherm." josje01 Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
Funfreak Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Geplaatst: 19 november 2006 Er staat er eentje op Multivision, maar die kan ik niet wissen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen