Freeangel Geplaatst: 18 november 2006 Geplaatst: 18 november 2006 Hallo allemaal, Bij een kennis heb ik de Experiabox geinstalleerd. Zij heeft/had ISDN en heeft nu voor surfen en bellen van Het Net gekozen. Echter nu doet het volgende probleem zich voor; Zij heeft 4 nummers waarvan er 3 in gebruik zijn. Ik heb er 1 op poort 1 van de experia box gezet en dit ook aangegeven in het telefoniebeheermenu op internet. Dit nummer doet het perfect. Echter op poort 2 heb ik het 2e nummer gezet en dit ook op internet aangegeven bij telefoniebeheer. Maar als ik dit nummer bel krijg ik direct een voicemail en de telefoon op poort 2 gaat NIET over. Wat kan hier het probleem zijn??? Als laatste probeer ik het 3e nummer (=fax) door te schakelen naar een fax in mail nummer (084-nogwat) maar dit wil ook niet lukken omdat volgens telefoniebeheer het nummer niet het juiste formaat is!!! Iemand hier een oplossing voor??? Ik neem dat meerdere mensen dit abonnement hebben icm ISDN en aangezien ik bij die miepen van de helpdesk niet echt verder kom vraag ik het maar eens hier. Alvast bedankt voor de hulp Greetz Freeangel I had a dream, and now it has become reality
gerrit B Geplaatst: 20 november 2006 Geplaatst: 20 november 2006 Wel eens geinformeerd of je wel een fax op een experiabox aan kunt sluiten? Het kan inmiddels natuurlijk aangepast zijn, maar voor zover ik weet kun je geen dataverkeer via een voip verbinding versturen. Ook beveiligingssystemen en modems voor telebankieren ed. werken meestal niet met Experiaboxen ed. suc6 Gerrit Bakker zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen