Norman Geplaatst: 19 november 2006 Geplaatst: 19 november 2006 Hallo, Probeer de zender TV Gelderland in mijn kanalenlijst toe te voegen maar wil maar niet lukken?? heb de ontvanger nu al 3 keer laten zoek ( Complete lijst ) maar heb hem er niet tussen staan (mijn broer wel op de nokia) Heb gezocht door de kanalen voordat ik hem op de voorkeur heb gezet van de Nederlandse lijst. Of kan ik hem in de standaard lijt zetten welke standaard in de ontvanger zit? Norman. Inverto 7000
Gast Geplaatst: 19 november 2006 Geplaatst: 19 november 2006 Heb je "geavanceerd zoeken" geprobeerd? Dan moet je de complete gegevens ingeven. Dat zijn frequentie 11479 vertikaal, symbolrate 22.000. Zo moet het lukken. Staan de andere regionale zenders er dan wel in?
Norman Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Geplaatst: 19 november 2006 Oke, heb ik gedaan en zie hem er nu tussen staan. Als ik nu sorteer op nederlandse kanalen, ben ik hem dan weer kwijt? Want ik kan in eens niet meer connecten met de computer om zo de kanalenlijs te veranderen. Krijg de foutmelding ( the PVR seems to be disconnected ) en op het scherm van de ontvanger staat ( Verbonden ) Norman Inverto 7000
Gast Geplaatst: 19 november 2006 Geplaatst: 19 november 2006 De PC-suite heeft heel veel problemen. Na één keer up/downloaden kan je het beste de PVR rebooten en de suite opnieuw opstarten. Het is waarschijnlijk handiger om op de Inverto zelf een favorietenlijst te maken, b.v. met Nederlandse kanalen. De volgorde waarin je ze daar zet, is de volgorde wwarin ze in die FAV blijven staan. En nee: kanalen die in de hoofd(TV- of Radio)lijst staan, raak je niet zomaar kwijt.
Norman Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Geplaatst: 20 november 2006 Wat ik eigenlijk bedoel is: er zit een voorgeprogrameerde lijst in de inverto, als ik na het scannen naar nieuwe kanalen de voorgeprogrameerde lijst weer selecteer zullen de nieuwe kanalen hier dus niet tussen staan. Of heb ik dit niet goed? ALs dit zo is moesten we eigenlijk zelf de voorgeprogrameerde lijst kunnen aanpassen. Norman. Inverto 7000
Gast Geplaatst: 20 november 2006 Geplaatst: 20 november 2006 Nee: de voorgeprogrammeerde lijsten zijn een soort vangnet, dat in de firmware is ingebakken. Je scant, past aan, maakt favorietenlijsten, en dat alles liefst in samenwerkint tussen de Inverto en de PC-suite. Als laatste maak je een back-up: dat is, als je eens een factoryreset uitvoert, in feite je eigen voorgeprogrammeerde lijst. Die zet je, na de reset, in de Inverto terug. De enige spelbreker nu is de PC-suite: die moet met veel liefde en geduld tot prestaties worden gebracht.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen