Gast Geplaatst: 19 november 2006 Delen Geplaatst: 19 november 2006 Ik heb een originele kaart van canal digitaal frankrijk. kan iemand mij zeggen met welke receiver of cam ik deze kaart kan gebruiken. Heb een Humax - dreambox 5620s en Mutant 200s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 november 2006 Delen Geplaatst: 19 november 2006 Aston SECA DUAL 1.07 nieuwste versie 2.14 CI module, landcode VRIJ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 19 november 2006 Delen Geplaatst: 19 november 2006 in de dreambox en/of mutant hangt het van je emu af. in principe kan elke emu met die kaart overweg dus dan heb je geen CI nodig (kan ook niet bij de Mutant, geen CI-slot aanwezig). merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 november 2006 Delen Geplaatst: 20 november 2006 hoe kan ik zien welke emu er in mij mutant en dreambox zit ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 november 2006 Delen Geplaatst: 22 november 2006 wie weet op welke zender ik moet staan om de kaart te activeren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen