Gast Geplaatst: 19 november 2006 Geplaatst: 19 november 2006 heb een probleem met mijn zoon zijn pc steeds hij op internet gaat reageerd de pc niet meer is thans pas 14 dagen geleden dat ik hem heb geformateerd is daar iets aan te doen als nog dat ik nieuw forma moet doen alvast mijn dank
Ome Merde Geplaatst: 19 november 2006 Geplaatst: 19 november 2006 waarmee het internet op ? e-mail ? surfen ? p2p ? ik vermoed surfen, probeer eens een andere browser (als test). merDe deze ruimte is te huur
lock Geplaatst: 20 november 2006 Geplaatst: 20 november 2006 Citaat: heb een probleem met mijn zoon zijn pc steeds hij op internet gaat reageerd de pc niet meer Kan het zijn dat je zoon gevaarlijke sites met veel spyware en of virussen bezoekt? En heb je wel een goede Firewall en anti-virus geinstalleerd? Anders Hitman-pro downloaden en z,n werk laten doen. "That's another fine mess you've got me into"
Gast Geplaatst: 20 november 2006 Geplaatst: 20 november 2006 ok bedank ik ga het eens proberen bedank voor de antwoorden
Gast Geplaatst: 21 november 2006 Geplaatst: 21 november 2006 En je hebt wel alle updates gedownload? Of draai je met een xp installatie zonder service packs?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen