Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds vorige week gaat mijn PC elke keer dat ik hem aan zet eerst 2 bestanden ophalen voor e.o.a filter in outlook 2003 inzake ongewenste berichten.

Maar telkens komt hij ook met de melding dat de updates niet geinstalleerd kunnen worden.

Nu dacht ik dat er wellicht iets fout in XP zou kunen zitten en heb even de XP cd er in gestopt, maar dan krijg ik de melding "de geinstalleerde versie is nieuwer dan die op de CD" en wordt er geadviseerd om niet verder te gaan.

Maar hoe los ik het probleem nu op?

Want mijn computer is nu erg traag geworden met het opstarten (duurt vaak 20 a 30 sec voor dat hij wat doet of dat hij uit slaapstand komt) en elke keer dat ik af wil sluiten probeert hij eerst weer die updates te installeren wat uiteraard niet lukt.

Wie weet hoe ik e.e.a op kan lossen?

suc6

gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Installeer spybot

http://www.download.com/3000-8022-10122137.html

laat deze even los het lijkt erop dat je voorzien bent van een aantal spyware progjes die je pc zelfs flink overnemen, dit maakt je pc uiteraard ook flink trager, spybot search and destroy is gratis en gooit het meeste er wel af, je kun daarnaast ook nog wel wat online virus scans laten doen om hem helemaal schoon te krijgen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen