boarder Geplaatst: 20 november 2006 Geplaatst: 20 november 2006 Ik wil mijn werkplaatscomputer terug in orde maken met een 2de hands writer. Ik heb er echter de driver niet meer voor. Wie kan me eventueel aan de driver helpen of de plaats waar ik hem zelf kan vinden. Hij moet draaien onder Win98se. Misschien oud maar gemakkelijk voor oslink en andere toepassingen.
Ome Merde Geplaatst: 20 november 2006 Geplaatst: 20 november 2006 is toch gewoon IDE ? dan heb je geen driver nodig, die heeft Windows wel voor je merDe deze ruimte is te huur
boarder Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Geplaatst: 20 november 2006 Klopt, in de bios wordt de writer herkend maar windows geeft een foutmelding bij het opstarten van de cdrw die nog enkel door resetten verwijderd wordt. Ik heb de writer wel op dezelfde ide ingesteld als mijn cdrom-lezer. De writer heb ik ingesteld als master en de lezer als slave. Ik dacht dat het op deze manier moet werken, .... maar helaas.
Ome Merde Geplaatst: 21 november 2006 Geplaatst: 21 november 2006 kan je een screenshot posten van de exacte fout ? als ie in je bios goed wordt herkend zou dit in Windows normaliter ook zo moeten zijn. misschien draait er iets resistents mee van de vorige brander (iets van Nero misschien). wat gebeurd er als je boot in de veilige modus ? kan je hem dan wel gebruiken als lezer ? merDe deze ruimte is te huur
boarder Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Geplaatst: 22 november 2006 Ik heb er maar windows xp overgezet. Nu draait alles naar wens. Een mens moet toch met zijn tijd mee gaan!!??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen