alejandro Geplaatst: 24 november 2006 Geplaatst: 24 november 2006 Tijd om Greeanpeace in te schakelen, als je de muis van JJK gaat knuppelen! Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Geplaatst: 24 november 2006 Geplaatst: 24 november 2006 Citaat: Tijd om Greeanpeace in te schakelen, als je de muis van JJK gaat knuppelen! PvD graag......
Gast Geplaatst: 25 november 2006 Geplaatst: 25 november 2006 Hallo . Ik vind dat ozzo de moderator nog eens een goede kijk op de zaak heeft. Komt ook volgens mij omdat hij een Topfield heeft. Groetjes drekaseca
Ron Geplaatst: 26 november 2006 Geplaatst: 26 november 2006 Dit topic is dicht en in raad iedereen die het met het beleid niet eens is, dit voortaan per PM kenbaar te maken anders volgen er onherroepelijk bans zoals nu in het geval van de topic starter. Wij lezen alle PM's maar reageren er niet altijd op. Zeker niet als het verder geen uitleg behoeft, omdat ik die al duidelijk heb gegeven. De diablo cam is net als de commerciele kaarten als annaconda, titanium, cerebro enz. vrijwel uitsluitend gemaakt voor illegaal gebruik en de bestanden die je daarvoor nodig hebt worden aangeleverd door kaarten/module maffia en zijn dus geen openbare ontwikkelomgeving. Aangezien wij topics over illegaliteit en ook de kaartenmaffia niet willen ondersteunen, gaat ieder topic over de diablo dicht en wordt de persoon die een nieuw topic opent waarin over illegaal gebruik wordt gepraat, zonder verdere waarschuwing gebanned. Ron
Aanbevolen berichten