Ga naar inhoud

Outlook gecrashed na vastloper Windows. Hoe e-mail terughalen ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

bij het versturen van een mail, liep windows vast en de enige moelijkheid een harde reset, toen ik outlok weer wilde starten lukte dat niet, kan mappen niet vinden server niet beschikbaar en maar van die onzin, systemhersel bracht ook geen oplossing, dus alles maar opnieuw erop, nu ben ik de mailtjes kwijt die ik nog moet beantwoorden, mijn vraag is kan ik bij xs4all voor een reverve mail of zoiets aankloppen zodat ze die nog eens weer versturen?

VGR. Moppy

Geplaatst:

alleen als je bij outlook aangevinkt had dat er een bericht op de server moet blijven en je een kopie binnenhaalt

maar in de meeste gevallen staat dit niet ingesteld en ben je de mail kwijt.je kunt eens proberen met getdataback hiermee kun je zoeken naar de oude bestanden en deze naar een 2e schijf kopieren.doe dit altijd trouwens anders is het sowiezo een verloren zaak.succes ermee

Geplaatst:

je kan het alsnog op je schijf terugvinden.

c:\documents and settings\GEBRUIKERSNAAM\aplication data\microsoft\outlook\outlook.pst

als je deze file backupt, na een nieuwe installatie van outlook kan je deze weer importeren.

succes

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen