Gast Geplaatst: 22 november 2006 Geplaatst: 22 november 2006 Hallo.Als ik het scanner programma opstart gaat het goed maar wil ik een scan maken dan geeft ie na een paar seconde zo'n fout.[color:"red"]scanner kan vereist geheugen niet toewijzen.sluit de andere toepassingen en probeer opnieuw [/color]Heb het scanner op mijn ander pc geprobeerd en dat ging goed.Dus er is geen probleem met het scanner.Heb een paar keer geprobeerd het software opnieuw te installeren maar had er geen baat bij.Andere usb ingang lukte ook niet.Norton en ander beveiligingen proggies uitgezet maar dat lukte ook niet.Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen. Alvast bedankt.Groetjes p4 ht 3.2 mhz,1024mb geheugen. Windows xp pro uptodate
D.Quijote Geplaatst: 22 november 2006 Geplaatst: 22 november 2006 kan je scannen via twain ??? gr. D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast Geplaatst: 23 november 2006 Geplaatst: 23 november 2006 Nee dat lukt ook niet.Zelfde probleem.En ook geprobeert met 50 dpi te scannen maar lukt ook niet.En elke keer moet ik het stroom stekker eruit en weer er erin doen want als ik he'm voor de tweede keer wil starten dan kan ie niet verbinden met de scanner.En of dat ie nog bezig is.Maar als ik naar de programma's kijk zoals wat er draait met behulp van ctrl+alt+del dan staat de scanner er niet tussen.Hij blijft als het ware dus hangen bij een ander proggie ofzo tot dat ik het stroom stekker er uit haal.Dan kan ik weer overnieuw beginnen met als gevolg het zelfde fout als voorheen. Bedankt alvast.
Ome Merde Geplaatst: 23 november 2006 Geplaatst: 23 november 2006 Heb het scanner op mijn ander pc geprobeerd en dat ging goed ook met xp incl. sp2 ? merDe deze ruimte is te huur
exciter Geplaatst: 23 november 2006 Geplaatst: 23 november 2006 Ik heb dit hier ook gehad. Oplossing was een andere USB poort te gebruiken. Ik heb het idee, maar durf het niet zeker te zeggen, dat hij gebruikt moet worden op het zelfde USB poortje, waar hij ook is geinstalleerd. Whatever, bij mij was dit dus de oplossing, even het stekkertje verplaatsen. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Gast Geplaatst: 23 november 2006 Geplaatst: 23 november 2006 Nou het is gelukt.Ik had nog een pci kaart liggen met 4 usb ingangen.Deze heb ik in de pc geprikt en nu werkt ie wel.Wat ik nu niet begrijp is waarom deed ie het niet op de usb ingang van de moederboard en wel met een pci kaart??? nou ja mischien moet ik het maar hier bij laten en niet verder zoeken. Bedankt allemaal.
Ome Merde Geplaatst: 24 november 2006 Geplaatst: 24 november 2006 probeer de nieuwste drivers voor het usb-gebeuren van je moederbord te installeren en probeer het dan nog es .. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen