Ga naar inhoud


kan je Dreamweaver 8 ook goedkoper aankopen als niet student ??


Gast Aston79

Aanbevolen berichten

ja, ik heb de goede man/vrouw al een email gestuurd, maar daar heb ik na meer dan 1 week nog geen reactie op gehad.

 

Ik heb ondertussen zelf al een beetje uitgezocht hoe de site in elkaar zit en met de trial versie van Dreamweaver de boel aangepast.

 

Er moeten nog wel een paar aanpassigen gebeuren maar ik heb nog 20 dagen de tijd voor de trial periode over is :-D

 

Daarna zal ik wel zien hoe het verder gaat, maar als ik Dreamweaver vergelijk met Microsoft Visual Web Builder (Express want die is gratis) lijkt Dreamweaver toch een beter optie, misschien dat ik van Adobe nog een reactie krijg op mijn vraag en dat ze me de full versie aanbieden aan een iets "democratischere" prijs, maar ik hoop er niet te veel op.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag dan toch nog een reactie gekregen van de Webmaster.

ze gaan ergens midden 2007 een sitebuilder lanceren waarmee het heel gemakkelijk gaat worden (volgens hem) om zo'n site te bouwen dus dan zal bij deze mijn "nood" voor Dreamweaver 8 voorbij zijn.

 

Trouwens ook email gekregen van Adobe, Dreamweaver 8 kan je niet goedkoper kopen dan die 570euro (als niet student) maar ze adviseren ook die "Creative ... Suite" daar zit een heleboel grafische software in en daar komt Dreamweaver 8 GRATIS bij (bundel kost wel meer dan 1200 euro, maar is volgens hun per pakket wel voordeliger dan alles los kopen, natuurlijk) maar dat lijkt me helemaal "overkill".

 

ik zal het voorlopig wel aanzien tot ze volgend jaar die sitebuilder hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...