pch Geplaatst: 24 november 2006 Geplaatst: 24 november 2006 Hoi, Gisteravond hadden we tot mijn grote verbazing op de slaapkamerset (Humax 5400+Irdeto2+STB) ineens wel Talpa! Terwijl ik normaal gesproken op de slaapkamer geen Talpa heb (tot zeer grote ergernis van mijn vrouw, wat ik dan soms oplos door de Seca2 kaart van beneden met basispakket in mijn Dragon CAM te doen...), had ik dit dus gisteravond plotseling wel!!! Ik ging meteen testen of het niet door de update van de laatste Predator in mijn Dragon CAM kwam, maar toen ik die eruit haalde had ik nog steeds beeld. Conclusie: of Talpa was gisteravond FTA of het is van STB naar basispakket gegaan. Weet iemand hier iets meer van? Gr. Paul.
WPW Geplaatst: 24 november 2006 Geplaatst: 24 november 2006 Ja er waren wat problemen met een database waardoor er een aantal zaken niet helemaal goed gingen, effe de ontvanger uit/aan zetten. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
pch Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Geplaatst: 24 november 2006 Citaat: effe de ontvanger uit/aan zetten. Waarom moet ik de ontvanger effe uit/aan zetten? Ben ik Talpa dan weer kwijt of is het er dan blijvend, of wat? Ik snap niet zo goed waarom ik de ontvanger effe uit/aan moet zetten... Gr. Paul.
WPW Geplaatst: 24 november 2006 Geplaatst: 24 november 2006 Alleen als er een kanaal uitvalt, heen en weer zappen helpt ook wel maar niet altijd. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen