bigtwin Geplaatst: 24 november 2006 Geplaatst: 24 november 2006 Wie weet waar ik terecht kan om mijn defecte Xcam premium orion te laten repareren. Na de laatste update van de 3000 firmware, doet hij niks meer. Waarschijnlijk heb ik iets verkeerd gedaan. Ik heb begrepen dat deze nog te "repareren" zou zijn. Wie weet waar ik daarvoor terecht kan, liefst in de omgeving van Arnhem. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Gast Geplaatst: 24 november 2006 Geplaatst: 24 november 2006 Adres te vinden bij magictrance ( [info@van-hoof.! ) kosten 10 euro .Gewoon te versturen via de post in een paar dagen retour.(of iemand met een J tag /of een cas3) groeten
JRa Geplaatst: 24 november 2006 Geplaatst: 24 november 2006 Je hebt meer dan gelijk om hem te laten repareren nu die nieuwe orion 3000 en 3002 updates er zijn. Heb de laatste 3002 lopen - en mag zeker niet klagen. Jos
bigtwin Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Geplaatst: 27 juli 2007 Ik had de xcam weer aan de praat, en ook al weer defect. Er is al met een cas3 geprobeert om hem weer aan de gang te krijgen: Lukt niet. De enige optie is nu nog iemand die uit de hobby aan de kaart kan schroeven. Iemand een idee waar ik daarvoor terecht kan? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Gast Geplaatst: 27 juli 2007 Geplaatst: 27 juli 2007 Hobby man >info@van-hoof< kan hem dmv een jtag misschien redden. Maar even een mailtje sturen.groeten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen