WPW Geplaatst: 1 december 2006 Geplaatst: 1 december 2006 Met ntpass is het een kwestie van op enter blijven drukken en bij het ww een * gebruiken. Loop er nog eens doorheen en lees goed wat er staat bij elke dialoog regel. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
puk5600 Geplaatst: 1 december 2006 Geplaatst: 1 december 2006 thanks dat was de doorslag alleen nu kan ik het w3woord opslaan maar dat gaat niet. als ik normaal boot krijg kan ik niet met het zojuist ingetypt wachtwoord inloggen. terwijl ik toch heb gekozen voor opslaan in het menu. ik heb trouwens wel een verzie van austrimi of zoiets. daar zitten nog wat tooltjes meer in.
WPW Geplaatst: 1 december 2006 Geplaatst: 1 december 2006 Doe dan een *, dan istie leeg anders loop je de kans dat het ww niet klopt wat je ingeeft !@ kan dan @# worden en nog meer leuke keyboard dingen, leegmaken dat ww dus. (volgens mij zit er ook ergens een vraag/optie 'remove readonly' of zo iets) gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen