rave62 Geplaatst: 26 november 2006 Geplaatst: 26 november 2006 Deze decoder heb ik gepatch maar ik heb op sb6 en net 5 en nederlandsekanalen en haperend beeld met de laatste kanalen lijst van schimpie ik heb diversen kanalen lijsten geprobeerd ook van andere maar het probleem blijft. Mijn andere 1430 draait moeiteloos op deze canaalplus kaart de nieuwe rode met witte wwar smartcard opstaat iki moet er wel bijvermelden dat ik de canaal kaart op deze geaktiveerd heb. Ik weet niet of dit uitmaakt. De eeste firmware was de originele en ik heb hem gepatch naar de laatste van Bobbejaans van afgelopen vrijdag. Help.
bobbejaans Geplaatst: 26 november 2006 Geplaatst: 26 november 2006 rave ook een reset flash gedaan voor je er andere settings in zet .. en kijk is je plus menu na ,,,voor de instellingen,normaal gesproken werkt tie goed AFZ bobbejaans Dreambox 800 HD SE V2 Dreambox 800 HD
rave62 Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Geplaatst: 26 november 2006 had ik ook gedaan ook de menu instellingen nagelopen. Zou het een defect aan de decoder kunnen zijn. maakt het niet uit welke canaal digitaal kaart je hebt?
bobbejaans Geplaatst: 26 november 2006 Geplaatst: 26 november 2006 denk niet dat het aan je kaart ligt,,maar heb je op de fta zenders wel normaal beeld,,zo ja,zal ik hem gewoon nog eens een keer patchen,mischien dat daar iets fout is gegaan ,,,want dit probleem komt me niet bekend voor VEEL SUCC Bobbejaans Dreambox 800 HD SE V2 Dreambox 800 HD
rave62 Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Geplaatst: 26 november 2006 bvn doet hij ook haperen cartoon network weer niet rtl zenders ook niet, iedere keer flasch ik hem probleem verschuift zie dan weer naar een ander kanaal.diversen gereset en andere kanalenlijst geprobeerd.
dreadlock Geplaatst: 26 november 2006 Geplaatst: 26 november 2006 Hoi rave probeer is een andere scartkabel het schijnt dat dit het probleem ook kan geven. gr:dreadlock. Dreambox 800SE/ Triax 110cm draaibaar.Dreambox 800/Triax 60cm. "van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen"
rave62 Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Geplaatst: 26 november 2006 Mijn andere 1430 die heeft een 1323 e/y moederbord en die draait op dezelfde scart kabel met dezelfde canaal digitaal kaart probleemloos. Eerlijk waar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Groetjes Rave
dreadlock Geplaatst: 26 november 2006 Geplaatst: 26 november 2006 Dan zou ik toch is proberen wat bobbejaans zegt, een keer opnieuw patchen.Hierna een lege eeprom dan reset flash, hierna de kanalenlijst erin. gr:dreadlock. Dreambox 800SE/ Triax 110cm draaibaar.Dreambox 800/Triax 60cm. "van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen"
rave62 Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Geplaatst: 26 november 2006 Wat ik gedaan heb is gepatcht met project 1 de originele software naar de laatste van Bobbejaans daar zit geen eeprom bij. Die krijg je zodra de decoder inschakelt als je de firmware erin geladen heb. Ik heb het ook nog op de oude manier geprobeerd dus massa en dl1 en dan kanalenlijst. Maar bij de nieuwe firmware van Bobbejaans zit geen eeprom omdat deze zichzelf aanmaakt en altijd voor het plaatsen van een nieuwe kanalenlijst heb ik hem geflasht. Ik heb ook nog een oude euromuis versie erin gesmeten omdat ik dacht dat misschien de overgang te groot was van originel firmware naar de laatste van Bobbejaans ook de laatste generator soft ingedaan het probleem blijft. De laatste kanalenlijst van schimpie erin niks aan de schotelinstellingen gedaan en toch blijft het signaal zo kl*te.rarara. Ik blijf het vreemd vinden
dreadlock Geplaatst: 26 november 2006 Geplaatst: 26 november 2006 Ja dan zou je decoder aan het overlijden zijn, maar net wat je zegt het blijft vreemd.Heb hier het zelfde aan het draaien met mijn eigen kanalenlijst en niks mis mee. gr:dreadlock. Dreambox 800SE/ Triax 110cm draaibaar.Dreambox 800/Triax 60cm. "van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen"
rave62 Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Geplaatst: 26 november 2006 Maar hoe verklaar je dan dat met name cartoon discovery en de rtl zenders perfect funtioneren dan kan er in principe toch niks mis zijn met mijn decoder.
dreadlock Geplaatst: 26 november 2006 Geplaatst: 26 november 2006 Dit is moeilijk of niet te verklaren. Zou je toch is wat anders moeten proberen. Dreambox 800SE/ Triax 110cm draaibaar.Dreambox 800/Triax 60cm. "van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen"
rave62 Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Geplaatst: 26 november 2006 Zodra het me wel lukt laat ik jullie wat weten in ieder geval bedankt voor jullie response. Groetjes Paul
dreadlock Geplaatst: 26 november 2006 Geplaatst: 26 november 2006 Misschien alles opnieuw erop zetten begin met een lege eeprom dan de firmware dan weer de lege eeprom, hier de bijlage, dan reset flash dan kanalenlijst erin, en nog is testen wat tie doet. gr:dreadlock. ps:de kanalenlijst wat erbij zit is voor de rotor. 1269033-pioneer.zip Dreambox 800SE/ Triax 110cm draaibaar.Dreambox 800/Triax 60cm. "van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen"
rave62 Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Geplaatst: 26 november 2006 maar de bijlage is voor de 1530.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen