Gast Geplaatst: 27 november 2006 Geplaatst: 27 november 2006 Was eens benieuwd of iemand CCcam op een dbox2 GOED werkend heeft gekregen? Zelf loop ik tegen heel wat problemen aan nl: Bij sportster pro geeft die een capmt error aan, daarna een pb-enigma geprobeert werkt wel maar om de haverklap een freez! Doe ik iets verkeerd of is CCcam geen emu voor een dbox2??
DRG Geplaatst: 27 november 2006 Geplaatst: 27 november 2006 welke sportster pro heb je ? 1.02 en 1.03 moet je camd gepatched worden voordat deze wil lopen. Cccam loopt wel op een dbox2.. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Unetwork Geplaatst: 27 november 2006 Geplaatst: 27 november 2006 Ik heb de cccam goed draaien op mijn dbox dit is de versie 1.31 Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
bigm Geplaatst: 29 november 2006 Geplaatst: 29 november 2006 Ik heb hier ook 1.3.1 goed werken met enigma, zit zelf een downloadlinkje in menu voor cccamd bij mij is ook een image voor luie mensen wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Gast Geplaatst: 29 november 2006 Geplaatst: 29 november 2006 Probleem opgelost, heb een image die wel cccam ondersteund en alles werkt perfect ! Bedankt voor de hulp !
Unetwork Geplaatst: 30 november 2006 Geplaatst: 30 november 2006 In beginsel ondersteund elk image cccam. Wel moeten de rechten worden ingesteld. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen