Gast Geplaatst: 27 november 2006 Geplaatst: 27 november 2006 Goedendag allen, Mijn laptop 'ziet' geen Utp kabel meer Heeft iemand tips ? Spreekwoordelijk gezegde : Ik zie door de verbindingen het internet niet meer Wat zie ik over het hoofd , doe ik verkeerd ?
Gast Geplaatst: 27 november 2006 Geplaatst: 27 november 2006 en nog maar een plaatje Veel pogingen ondernomen maar zonder succes, het inschakelen gaat niet Laptop heeft wel een nieuwe installatie ondergaan .. maar dacht wel dat alle drivers compleet waren .. ergens iemand ?
WPW Geplaatst: 27 november 2006 Geplaatst: 27 november 2006 Toch een oude/missende driver, zoek eens met google. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 27 november 2006 Geplaatst: 27 november 2006 Bedankt voor je snelle antwoord, heb inderdaad al gezocht maar kom op lege downloadlinks terecht of op softwarebetaalsites..
Tonskidutch Geplaatst: 27 november 2006 Geplaatst: 27 november 2006 uh je moet bij je laptop fabrikant op de website zoeken naar support en download van drivers als je een nieuw laptopje hebt staan tegenwoordig alle dirvers op een bepaalde map ter beschikking of in een systemrecovery partitie maar heb je een ander OS geinstalleerd dan moet je de desbetreffende drivers bij de fabrikant ophalen.. dus google niet maar ga naar je www.laptopfabrikant.nl of com cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast Geplaatst: 27 november 2006 Geplaatst: 27 november 2006 Kijk anders even wat er bij de eigenschappen->details->hardware-id's staat bij apparaatbeheer. Het gaat om de 4 cijfers/nummers achter VEN en DEV, bv 10DE 0185.
Gast Geplaatst: 27 november 2006 Geplaatst: 27 november 2006 Even bezig geweest maar helaas het wil maar niet werken ...
Gast Geplaatst: 27 november 2006 Geplaatst: 27 november 2006 Hierbij enkele screenshots van de voortgang ..
Gast Geplaatst: 27 november 2006 Geplaatst: 27 november 2006 Ik wil niet lullig doen, maar de code van je laatste screenshot(10B9:5457) geeft aan dat je met je Ali M5457 AC'97 Modem zit te klooien, en niet met je netwerkkaart. Er zouden dus nog meer niet of verkeerd geïnstalleerde apparaten moeten staan.
Gast Geplaatst: 27 november 2006 Geplaatst: 27 november 2006 haha ooooh zucht hmm de zoektocht gaat dus verder , morgen weer een dag en daarna weer 1 en daarna weer 1 ik hou u op de hoogte , (met spannende bijlages) eerst maar eens slapen om morgen met frisse moed kwik en fit verder te gaan met de bijna neverending story
Gast Geplaatst: 28 november 2006 Geplaatst: 28 november 2006 Om je goed te helpen graag de volgende informatie: Wat voor merk\type laptop heb je. en zou je een screenshot van je complete uitgevouwde apparaat beheer kunnen maken.
Gast Geplaatst: 28 november 2006 Geplaatst: 28 november 2006 De drivers heb ik nu wel denk ik ( zie screenshots hiervoor ) alleen tsja
Gast Geplaatst: 28 november 2006 Geplaatst: 28 november 2006 Hierbij een plaatje van de vele netwerkadapters
Gast Geplaatst: 28 november 2006 Geplaatst: 28 november 2006 Ali PCI fast ethernet controller is niet goed geinstaleerd
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen