Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft er al iemand een idee welke zenders de bijkomende 250 kanalen in het TVV aanbod zullen vertegenwoordigen?

Tf 5000 CI

Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB

Mediaguard CI TV Vlaanderen

Windows 7 Ultimate - 32 bits

Nokia C5-00

• 2 weken later...

Geplaatst:

Natuurlijk tellen ze er de radiokanalen ook bij. Dan zit je dicht tegen de 500.

Tf 5000 CI

Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB

Mediaguard CI TV Vlaanderen

Windows 7 Ultimate - 32 bits

Nokia C5-00

Geplaatst:

Bedenk wel dat TVVlaanderen zelf niet die zenders zal toevoegen, ze breiden gewoon hun zaplijst uit naar maximaal 750 zenders. Deze zullen gevuld worden met FTA zenders op Astra 1, veel diashow met blote tieten, teleshopping en radio dus...

Qua pay-aanbod valt ten hoogste te rekenen op de aangekondigde en recente CDS toevoegingen Boomerang, Dorcel en NASN, maar verder zeker niets schokkends...

Geplaatst:

zouden ze ook Canal+ (of hoe heet dat tegenwoordig hier in België) toevoegen (zoals ze film 1.1 enzo hebben bij CDS) of zal dat waarschijnlijk nooit gebeuren ??

Ik heb enkele jaren geleden (dacht ik) eens gelezen dat je Canal+ hier enkel via de kabel kan kijken omdat ze daar een monopolie op hebben ofzo (weet niet of het nu nog zo is).

Geplaatst:
Citaat:
zouden ze ook Canal+ (of hoe heet dat tegenwoordig hier in België) toevoegen (zoals ze film 1.1 enzo hebben bij CDS) of zal dat waarschijnlijk nooit gebeuren ??

Ik heb enkele jaren geleden (dacht ik) eens gelezen dat je Canal+ hier enkel via de kabel kan kijken omdat ze daar een monopolie op hebben ofzo (weet niet of het nu nog zo is).

Canal+ Belgium is opgekocht door Telenet. Het heeft een nieuwe naam Prime.
Ik vrees dat Telenet hed nooit aan TV Vlaanderen zal doorgeven.

Ik mis het niet, Ik heb Film1.1 & Film1.2

mvg
Geplaatst:

ja, maar als je ff kijkt naar de mensen die geen CDS kaartje hebben (bijv. geen familie of vrienden in nederland) die hebben niet de optie van Film1.1 en Film1.2

nu moet ik toegeven dat ik persoonlijk het meeste kijk naar Discovery Channel (en aangezien ik Film1.1 enzo niet heb mis ik het ook niet echt).

Maar een volwaardige filmzender lijkt me wel leuk (kijk, als ze ActionNOW! nu eens goed gingen uitbouwen met betere films en 24/24 uitzendingen dan zie ik ook minder nood om bijv. Canal+ te hebben).

Geplaatst:

Prime (het vroegere canal+) zal waarschijnlijk nooit worden doorgegeven door Telenet. MAAR... Kinepolis is sinds half november begonnen met Kinepolis TV. Momenteel is het alleen via INDI (het digitale project van de intercommunales die niet aan Telenet zijn verkocht) te bekijken maar ik denk dat dat kanaal niet exclusief zal blijven aan INDI. Kinepolis heeft er nu eenmaal alle voordeel bij dat hun zender voor zoveel mogelijk klanten te bekijken is.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Geplaatst:

ruw geschat kijk Ik per maand een filmpje of twee à drie op film1.1 of 1.2.

Maar voor die, die geen vrienden of familie in Nederland hebben zou het niet slecht zijn om inderdaad Action now één iets op te frissen met A filmpje in plaats van de B filmpje.

Eerlijk gezegt heb Ik nog nooit een film op Action now gekeken van wegen de of verouderd of B films.

mvg

Geplaatst:
Citaat:
Prime (het vroegere canal+) zal waarschijnlijk nooit worden doorgegeven door Telenet. MAAR... Kinepolis is sinds half november begonnen met Kinepolis TV. Momenteel is het alleen via INDI (het digitale project van de intercommunales die niet aan Telenet zijn verkocht) te bekijken maar ik denk dat dat kanaal niet exclusief zal blijven aan INDI. Kinepolis heeft er nu eenmaal alle voordeel bij dat hun zender voor zoveel mogelijk klanten te bekijken is.

Dat is nieuws voor me. ff informeeren. thx

mvg
Geplaatst:

ik zit volgens mij ook in dat INDI gebied, maarja ik heb TVVlaanderen en geen digitale TV via de kabel :-D

• 5 weken later...
Geplaatst:

Ik zit in het INDI gebied, en heb ook INDI.

Ik vind (persoonlijk dan wel) dat KinepolisTV en KinepolisTV+1 niet veel voorstellen !! De films zijn allesbehalve... De prijs voor het pakket te duur.

'k Heb al een tijdje een Humax CI-8100 thuis staan met 3LNB's. Ben aan het twijfelen om over te stappen naar TVV (wil alleen ook de nld-kanalen, zijnde SBS6, RTL4,5 enzo). Wat ik wel zou missen, zijn de franse muziekzenders MCM POP en MCM TOP.

Ik vind ze veel beter dan JIM, TMF of MTV

Oja, en bij INDI is DiscoveryChannel, -Sience, -Civilatation en -Travel !!

Groeten,

Jochen

Geplaatst:

Kinepolis tv zit nog in pre-launch. Vanaf maart zou hun programmatie pas op punt staan.

Wat betreft de discovery kanalen: moet je er wel bijzeggen dat behalve discovery channel zelf de andere discovery kanalen in een bijkomend pakket zitten en dat pakket €9,95/maand extra kost.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen