Ga naar inhoud


AB Logitech Harmony 525


Gast LoveSat

Aanbevolen berichten

Gast Pedro Newbie

Werkt het wel als de Inverto al aanstaat, dus als b.v. de activiteit TV kijken gestart is en de Inverto dus al aanstaat en je dan kiest voor de activiteit Radio luisteren?

 

En wat gebeurt er als de Inverto nog niet aanstaat?

 

Ik heb dit ook gehad bij diverse activiteiten, een "warme" start werkte wel maar een koude start niet.

 

Wat je eventueel kan proberen, om het uit te testen, na ieder commando 10 seconden pauze inlassen en bij het apparaat Inverto (dus niet bij de activiteiten maar bij apparaten) een opstart vertraging van 10 seconden erin te zetten (dus power on delay = 10000 ms), dit alles puur om te testen. Laat dan ook je TV aanstaan zodat je ziet wat er op de Inverto gebeurd, dus even het ontvangstoog voor de afstandsbediening op je TV afdekken zodat je TV niet uitschakeld als je Radio luisteren kiest.

 

Misschien dat je nu iets verder komt en ziet wat er precies niet goed gaat.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 218
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...

Stroomverbruik is wel erg hoog. Om de twee maanden baterijen vervangen. AB gekocht eind November (geloof ik) eind Januari baterijen moeten vervangen en nu 2 maanden later weer de batrerijen moeten vervangen. Is wel erg vlug dacht ik. Of denk ik verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Mijn batterijen hebben het op een week na 3 maanden gedaan, dit waren echter wel de batterijen die er al in zaten, eigenwijs en Hollander als ik ben, heb ik deze, ondanks het briefje dat er bij zat dat ze meteen vervangen moesten worden, er lekker in laten zitten onder het mom van: "we zien wel waar/wanneer het schip strandt". Dit was dus na 3 maanden, nu even afwachten wanneer de nieuw geplaatste batterijen het opgeven.

 

Misschien dat je eens kan proberen om de "Glow Timing" wat lager te zetten, hij staat volgens mij standaard op 20 seconden maar deze kan je misschien ook halveren naar 10 of zelfs 5 seconden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag ook niet vergeten dat deze AB soms 4 AB's vervangt, dus ook het werk moet doen (Ledstroom) van deze 4.

Als je normaal een jaar doet met batterijen, mag je daar gerust een factor op los laten. Een factor 4 in dit geval is wel overdreven.

Wat ik wel jammer vind, is dat er altijd onnodig stroom gebruikt wordt als je na een poosje de AB beroert. Het schermpje gaat dan aan.

Een optie in het programma om dit uit te schakelen zou handig zijn.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Je mag ook niet vergeten dat deze AB soms 4 AB's vervangt, dus ook het werk moet doen (Ledstroom) van deze 4.
Als je normaal een jaar doet met batterijen, mag je daar gerust een factor op los laten. Een factor 4 in dit geval is wel overdreven.


Geloof niet dat deze redenatie klopt. Maar goed. Ik heb nog nooit een batterij in een AB moeten vervangen. Ook niet na een jaar of 7, 8 of 9.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik mijn AB 525 enkel voor TV en SAT en een echte zapper ben ik niet.

Ook ik ben eigenwijs en heb de 4 AAA batterijen erin laten steken en na 4 maanden gaat hij nog steeds door.

LoveSat,

Zou het kunnen dat af en toe er een knopje van de AB blijft hangen? Dat heb ik ook al eens gehad en dan blijft hij natuurlijk zenden en dus verbruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

LoveSat,
Zou het kunnen dat af en toe er een knopje van de AB blijft hangen? Dat heb ik ook al eens gehad en dan blijft hij natuurlijk zenden en dus verbruiken.


Is altijd mogelijk natuurlijk maar hoe controleer je dat?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hey hallo,

 

Nou, ik ben sedert een goede week ook een gelukkige bezitter van een triple five!

Nu ben ik vrij ver mijn speeltje naar mijn zin te configureren.

De activiteiten kun je op een volgorde in de display zetten. Bij apparaten kan ik dit tabje niet vinden en dus denk ik dat ik enkele van mijn apparaten moet verwijderen en opnieuw moet selecteren. Ik heb er zes instaan waarvan ik dus de volgorde in het display wat netter wil zetten...

Is er wellicht een andere mogelijk volgens één van jullie dit aan te passen??

 

Groetjes,

 

FF

 

PS; ook mij lukt het niet een backup te maken van het geheel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Volgens mij is er geen mogelijkheid om de volgorde te veranderen.

Ik weet ook niet of het verwijderen en weer opnieuw opnemen van de apparaten het gewenste effect zal hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

zoals al eerder eens beloofd, na 6 maand heb ik de batterijen van mijn afstandsbediening moeten vervangen.

ik heb er nu eens goedkope oplaadbare batterijen ingestoken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
zoals al eerder eens beloofd, na 6 maand heb ik de batterijen van mijn afstandsbediening moeten vervangen.
ik heb er nu eens goedkope oplaadbare batterijen ingestoken.


Ben blij. Ik heb gisteren voor de derde keer in 7 maanden nieuwe batterijen in moeten stoppen. Weet dat gebruik natuurlijk stroom kost maar zoveel vind ik toch wel wat veel. Maar dit afwegende ten opzichte van dat metkwaardige AB apparaatje dat bij de Inverto geleverd wordt zijn dit kosten die het waard zijn om gemaakt te worden. Wordt overigens die verschrikkelijke AB nog altijd bij de Inverto 7000 geleverd of heeft de importeur uit eigen beweging dit AB'tje al vervangen???
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
voor de derde keer in 7 maanden nieuwe batterijen

Ik heb een universele ab van Philips, en gebruik die voor de inverto, tv, dvd enz. Prima apparaat, en de de batterijen gaan echt jaren en jaren mee!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
voor de derde keer in 7 maanden nieuwe batterijen

Ik heb een universele ab van Philips, en gebruik die voor de inverto, tv, dvd enz. Prima apparaat, en de de batterijen gaan echt jaren en jaren mee!




Welk type gebruik je als ik vragen mag?

Grt Rudie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...