Ga naar inhoud


AB Logitech Harmony 525


Gast LoveSat

Aanbevolen berichten

Citaat:
Na een dik jaar de Harmony gebruikt te hebben is het eerste knopje "gesneuveld": de chanel -
Verder blijft channel + regelmatig hangen en zapt ie zich wild.

Vraagje: wordt bij een nieuwe Inverto 7000 nog steeds die verschrikkelijk AB geleverd?


Hier precies hetzelfde knopje, was al van plan om hierover contact op te nemen.
De aankoop van mijn Logitech AB is mede bepaald door verhalen over de goede service.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 218
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Gast Pedro Newbie
Citaat:
Citaat:
Na een dik jaar de Harmony gebruikt te hebben is het eerste knopje "gesneuveld": de chanel -
Verder blijft channel + regelmatig hangen en zapt ie zich wild.

Vraagje: wordt bij een nieuwe Inverto 7000 nog steeds die verschrikkelijk AB geleverd?


Hier precies hetzelfde knopje, was al van plan om hierover contact op te nemen.
De aankoop van mijn Logitech AB is mede bepaald door verhalen over de goede service.


Ook ik had een knop probleempje, het linksboven knopje van de activiteiten bleef een heel enkele keer hangen waardoor de activiteit TV kijken constant opgestart werd. Ik weet wel hoe je dat verhelpt maar mijn vrouw snapte er niets van.

Na 1 telefoontje naar de gratis helpdesk werd er een RMA aangemaakt, na een aantal dagen een mailtje uit Amerika (gewoon in het Nederlands) dat er een nieuwe Harmony onderweg is.
Van de oude moet alleen het batterijklepje opgestuurd worden naar Zwitserland, de afstandsbediening kan weggegooid worden.
De originele defecte afstandsbediening wordt gedeactiveerd in hun database dus die kan niet meer geupdate worden, dit om misbruik van de garantie tegen te gaan natuurlijk.

Dus al met al, misschien niet van die beste knopjes maar het probleem wordt wel kosteloos en snel verholpen (garantie 2 jaar) en ze hebben een super helpdesk die altijd gratis te bellen is, ook de Canadese helpdesk met Nederlands sprekend personeel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
zou het nu nog niet weten.ik heb de harmony net een halve week.
als ze leeg zijn dan wil ik wel een beetje een power nimh batterij halen.alles boven de 700mah ga ik proberen.die van dat duitse warenhuis heeft ze liggen van 750mah.


Ik heb er ook gevonden van 1500mAh 769p.jpg

Ik ben natuurlijk benieuwd hoe deze zich na verloop van tijd houden, aangezien de celspanning 0,3V lager is dan van een normale Alkaline AAA cel.
In totaal 4,8V ipv normaal zo'n 6V.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat wel alleen na verloop van tijd (na vaak laden/ontladen,) daalt die waarde bij NiMh batterijtjes, waardoor je ze steeds korter kunt gebruiken.

Het zou niet handig zijn als je ze na een dag al op moet laden.

De vraag is waar de grens ligt bij de Harmony, maar het is de moeite waard om dit uit te testen, aangezien je het bedrag er na een aantal keer wisselen al uit hebt.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals eerder gemeld waren mijn eerste set baterijen na 6maand leeg en had ik er toen oplaadbare ingestoken (750mah). 4,5maand later werkt hij nog steeds zonder dat ik hem ondertussen heb moeten opladen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De service van Harmony, Logitech is perfect. De helpdesk is gratis en zoeken het net zolang uit tot alles werkt. Na een jaar vel er bij mij spontaan de pauze knop uit de Harmony. 1 mailtje en ik kreeg een nieuwe in doos binnen, oude weggoiien op de klep en accu na. Deze moest ik ook opsturen naar Zwitserland.

Een perfect apparaat, alleen mijn TV laat het zo nu en dan afweten om ook op te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Heb een vraagje over deze ab:

Zou me graag een dergelijke ab willen aanschaffen; ik heb TV Sony Bravia, homecinema Philips en de Emubox. Kan ik die allemaal op die ene ab zetten, zodat ik die drie in de schuif kan opbergen?

Dank voor antwoordje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil nog wel wat een kanttekening plaatsen:

 

Als je regelmatig een leesbril nodig hebt, reken maar dat je die dan ook in de buurt van deze AB moet leggen.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het geen afstandsbediening meer. Om die reden heb ik ook gekozen voor een afstandsbediening zonder display. Iets meer werk bij het programmeren, maar bij het dagelijks gebruik hoef je je ogen dan niet meer scherp te stellen op de afstandsbediening. (OneForAll URC 7555. Maar ik kan geen uitspraken doen voor deze afstandsbediening bij de Inverto.)

Groeten van de zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...