Ga naar inhoud


AB Logitech Harmony 525


Gast LoveSat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 218
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Ja dat klopt, alleen de minimale tijd is volgens mij 100msec, dat vind ik nog erg lang, vooral als je aan het scrollen bent in een lijstje.

Dan kan dit vervelend uitpakken.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Na 2 keer een uitgebreid contact met de klantenservice (2 x 3 kwartier gratis bellen met Toronto, daar kunnen ze bij Canard Digitaal wat van leren!) moet ik zeggen: ik ben onder de indruk. Vlot, vakbekwaam, duidelijk uitleggend, in voor suggesties, echt, I am impressed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Na 2 keer een uitgebreid contact met de klantenservice (2 x 3 kwartier gratis bellen met Toronto, daar kunnen ze bij Canard Digitaal wat van leren!) moet ik zeggen: ik ben onder de indruk. Vlot, vakbekwaam, duidelijk uitleggend, in voor suggesties, echt, I am impressed!


Dit is al jaren en jaren de policy van LogiTech (eigen ervaring). Vwb CD die kunnen nog zoveel leren (zoals bijv. ook @home). Mááár....ze weten heus wel alles maar met een 0900 nummer moet de mensen zo vaak en zo lang mogelijk laten bellen. Zo verdienen die call-centre-medewerkers hun eigen salaris terug voor de baas. De klant is bij zulk soort (mis)bedrijven van ondergeschikt belang.....alleen de telefoonteller telt.......
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet mijn oordeel even bijstellen: naar nu blijkt heeft deze geachte databasewijsneus even al min instellingen naar standaard teruggebracht. Uren werk opnieuw, terwijl het machientje net zo lekker gedresseerd was.

Ik heb ze per mail maar even vriendelijk bedankt......

Link naar reactie
Delen op andere sites

ondanks dat hier wordt vermeld dat je IDL-7000 moet invoeren zonder toevoeging, werkte toch bij mij de kleurtoetsen niet.

 

(nadat ik IDL-7000PVR invulde werkte alles zoals de eigen AB, eigenlijk veel beter)

 

ik heb de Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, en twee maanden geleden was het andersom!

De man van de database zegt dat e.e.a. regelmatig verandert, omdat ze die database zeer goed evalueren en actueel houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze de database up to date houden is prima natuurlijk, alleen jammer dat je geen lokale backup kunt maken (of zie ik iets over het hoofd?)

 

Zolang je geen nieuwe app hebt en alle instellingen werken zoals je zou willen, heb je niets aan een "update" van de database. In tegendeel zoals hier wordt bewezen.

 

De instellingen wijzigen via het internet heeft dan alleen zin als je nieuwe functies wilt toevoegen en/of nieuwe app

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Citaat:
.. alleen jammer dat je geen lokale backup kunt maken (of zie ik iets over het hoofd?) ..


Er is wel een soort mogelijkheid om een lokale backup te maken, kijk maar eens in dit bericht
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik dan ook het enige manco aan het apparaat, dat je geen local backup kunt maken.

 

Na vorig bericht (Pedro) gelezen te hebben:

citaat:(kaajee)

Je kunt ook prima een (soort van) backup lokaal hebben hoor!!

Je doet net alsof je je remote wil gaan updaten, via de Logitech webinterface. Je sluit alleen je remote niet aan. Op een gegeven moment wil ie je remote updaten, dat gaat dan natuurlijk niet, en dan kies je ervoor om het bestand dat ie eigenlijk naar je remote wil sturen op te slaan.

Je krijgt dan (ergens lokaal, in de gekozen folder) een bestandje Update.EZHex, deze kun je evt. hernoemen en is later ten alle tijde weer te gebruiken. Dubbel klikken en de (lokale) Logitech applicatie wordt gestart en hij gaat je remote updaten/voorzien van deze settings.........

 

(einde citaat)

 

Ga ik dat eens uitproberen. Alvast bedankt.

 

- helaas, dat werkt bij mij niet. Er komt geen melding dat je ergens iets kunt opslaan.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Citaat:
- helaas, dat werkt bij mij niet. Er komt geen melding dat je ergens iets kunt opslaan.


Dan nog een citaatje

Citaat:
Kijk even bovenin in je scherm of het downloaden niet geblokkeerd wordt, er staat waarschijnlijk:
Het downloaden van bestanden van deze website wordt om beveiligsredenen geblokkeerd etc.
Klik met de rechtermuisknop op die regel en kies voor bestand downloaden.

Even een aanvulling

LET OP: Zorg er wel voor dat je NIET in het allereerste scherm na het inloggen op de knop UPDATE MY REMOTE klikt maar eerst kiest voor de knop MORE OPTIONS en dan linksboven in het volgende scherm, waar je devices en activities staan, de link UPDATE MY REMOTE
That should do the trick!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...