Ga naar inhoud

AF-9400PVR HDMI TWIN

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is dit een HDTV ontvanger (HDMI uitgang). Ik vrees van niet gezien de vele mogelijkheden in combinatie met de gunstige prijs.

Geplaatst:

Nee hij kan geen HDTV aan.

Hij heeft een upscaler aan boord (pioneer chip) die het gewone PAL beeld upscaled naar 720p of 1080i. Is wel handig als je een groot plasma of lcd scherm hebt.

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Geplaatst:
Citaat:
Hij heeft een upscaler aan boord (pioneer chip) die het gewone PAL beeld upscaled naar 720p of 1080i. Is wel handig als je een groot plasma of lcd scherm hebt.

En komt die beeldkwaliteit in de buurt van echte HD?
Geplaatst:
Citaat:

Enig idee of de SW goed is,dus vergelijkbaar met de 9300?

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Geplaatst:

Beeldkwaliteit is wel beter als via SCART.

De software is verder identiek aan de Arion 9300 met toevoeging van de HDMI menu's e.d.

Ik weet niet hoeveel duurder deze is maar het is absoluut een aanrader!

Geplaatst:
Citaat:
Beeldkwaliteit is wel beter als via SCART.
De software is verder identiek aan de Arion 9300 met toevoeging van de HDMI menu's e.d.

Ik weet niet hoeveel duurder deze is maar het is absoluut een aanrader!

Komt de beeldkwaliteit door de upscaling in de buurt van echte HDTV?
Geplaatst:

Dat is afhankelijk van het bron materiaal, sommige zenders hebben zo'n slechte kwaliteit dat kan nooit wat worden.

En echt HD is het ook niet, maar als je een 42" plasma hebt dan kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent van het standaard digitale signaal en dan is dit een uitkomst.

Als je echt meer wilt weten over upscaling etc dan moet je eens op http://www.htforum.nl gaan kijken.

Geplaatst:
Citaat:
Dat is afhankelijk van het bron materiaal, sommige zenders hebben zo'n slechte kwaliteit dat kan nooit wat worden.
En echt HD is het ook niet, maar als je een 42" plasma hebt dan kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent van het standaard digitale signaal en dan is dit een uitkomst.

Als je echt meer wilt weten over upscaling etc dan moet je eens op http://www.htforum.nl gaan kijken.

Zou je die upscaling echt goed merken kwa beeldkwaliteit? Is het de meerprijs waard met andere woorden?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen