Gast Geplaatst: 1 december 2006 Geplaatst: 1 december 2006 ik ben de draad een beetje kwijt zins die nederlandse site van Topfield het niet meer doet. wat is de laatste firmware update voor de TF PVR 5500? is dat nu volgens www.topfield.co.kr alweer 20 juli 2007? of is die er nog niet en moeten we het nog steeds doen met juni of september 2005? en als die van 20 juli 2007 klopt... hoe werkt die dan. is die aan te raden?
FNONAMUS Geplaatst: 1 december 2006 Geplaatst: 1 december 2006 Ik ben weer terug naar FW van september 2005. Die draait in principe met mijn Aston Cam het beste... Die nieuwe is niet echt een verbetering, alleen wat kiddo spul zit er in. Todays dummy is tomorrows expert!
Gast Geplaatst: 1 december 2006 Geplaatst: 1 december 2006 bij mij liep die van september niet zo goed waardoor ik die van juni 2005 terug erop gezet heb en die draait prima!
Gast Geplaatst: 2 december 2006 Geplaatst: 2 december 2006 hier hetzelfde met een 5510 en een 5000 met een aston 1.05 / 2.14 de juni firmware draait hier het beste met afspelen en opnames
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen