Thomas2000 Geplaatst: 1 december 2006 Geplaatst: 1 december 2006 Ik heb nu een Ipod Nano en een bestaande muziek collectie maar die kan ik maar 1 voor 1 toevoegen. Hoe kan ik alle muziek in 1 keer op de Ipod zetten? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Thomas2000 Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Geplaatst: 2 december 2006 Ja maar die kan er maar eentje per keer kopieren en ik heb heel wat mp3's. Kan ik er geen schijfstation van maken? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Geplaatst: 2 december 2006 Geplaatst: 2 december 2006 Je kan toch met Itunes een playlist maken en die op de ipod zetten? Wij doen niet anders. Ook voor het branden van CD's gaat het op die manier.
Thomas2000 Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Geplaatst: 2 december 2006 Dank ik zal er morgen weer even aan gaan klooien. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
pietpiet50 Geplaatst: 2 december 2006 Geplaatst: 2 december 2006 je kan hele directory's toevoegen, dus gaat best wel snel dan. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Thomas2000 Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Geplaatst: 5 december 2006 Het btreft eigenlijk de ipod van een vriend van mij. Hij heeft nog een tijdje zitten klooien en heeft toen ergens gevonden om een hele directory toe te voegen en heeft toen de bestaande muziek aangeklikt. En verrek het werkt! Iedereen toch bedankt voor het meedenken! Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen