satede Geplaatst: 2 december 2006 Geplaatst: 2 december 2006 Ik heb nu DSL op een CD staan, deze wil ik nu op een HD zetten zodat ik DSL vanaf de HD kan installeren. Hoe kopieer in nu die CD naar de HD zodat DSL van de HD opstart en op de PC Kan installeren. Ik heb al geprobeerd om de CD op de HD te kopieren maar dat werkt niet The birdman has left the building
Frans B Geplaatst: 2 december 2006 Geplaatst: 2 december 2006 Je oet opstarten met DSL 2. dan komt hij in userlevel 2 te staan. Dan sudo -U root dsl-hdinstall en het moet lukken. Zoek maar eens op google, dsl hd-intall. System Administrator (niet van deze site)
satede Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Geplaatst: 3 december 2006 Ja oke, dat snap ik. Maar ik heb een PC zonder HD, nu wil ik via een USB harde schijf opstarten zodat ik DSL op een flash card kan installeren die in de PC zit The birdman has left the building
Frans B Geplaatst: 3 december 2006 Geplaatst: 3 december 2006 Dat heb ik ook zo gedaan. De flash disk wordt gewoon als harddisk gezien ! System Administrator (niet van deze site)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen