robpinball Geplaatst: 3 december 2006 Geplaatst: 3 december 2006 Heb momenteel familie-pakket maar wil dit wijzigen settopbox-abo, Moet ik dit per post doen aan: CanalDigitaal T.a.v. dhr. P. Bal Postbus 444 1200 JJ Hilversum Is het beter om het aangetekend te doen?? On-line gaat zeker niet. Wie heeft hier "ervaring" mee gr Rob
Johan45 Geplaatst: 3 december 2006 Geplaatst: 3 december 2006 Kan alleen per post. Gewone post is goed en duur genoeg. Vermeld je naam en adres Vermeld je kaart nummer Vermeld je abonne nummer Vermeld dat je je abonnement wil opzeggen. In jouw geval dus het Familie pakket. Geef aan dat je Set Top Box wil behouden. Als je daar ook van af wil MOET je dit OOK vermelden. Doe je dit niet dan zit je daar weer een jaar aan vast. En je vraagd om een bevestiging. Handtekening en klaar. Dus zo ongeveer in jouw sytuatie. [color:"white"] . [/color] CanalDigitaal B.V. t.a.v afdeling abonnementen. (je kan niet weten of die Meneer Bal er nog werkt) Postbus 444 1200 JJ Hilversum Plaats, datum 2006 Betreft; opzeggen Familie Pakket t.n.v. Dhr/Mvr. Naam Straat nr, Postcode Plaats Kaart nr. 100.xxx.xxx.xxx.xx Abonnee nr. xxxxxxxxx Geachte heer/mevrouw, Hierbij deel ik u mede mijn abonnement op het Familie abonnement niet te verlengen. Na afloop van het Familie abonnement abonneer ik mij op het Set Top Box abonnement. Graag ontvang ik van u een bevestiging. Hoogachtend, ............. <--- handtekening. Vult u rustig aan !!!
Gast Geplaatst: 4 december 2006 Geplaatst: 4 december 2006 Zo heb ik het ook gedaan. Vanuit Zwitserland wel te verstaan. Kreeg keurig een bevestiging op mijn Nederlandse adres. groet, JJK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen