Ga naar inhoud

hoe usb pen drive controleren/ testen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik verdenk dat mijn nieuwe pendrive , niet werkt zoals hij moet werken , bij grootte file gaat het mis , data te snel naar usb drive ??? , kleine files kan ik wel terug lezen zonder fouten.

wie weet hoe usb pendrive te testen , vroeger had je progjes die data verstuurde naar je hd 55 ofzo dacht ik en gelijk weer terug en kijken wat je kreeg

Geplaatst:

Het klinkt alsof de pendrive teveel stroom trekt, heb dat ook gehad met een pcmcia usb2.0 kaartje en een dvdbrander derop, externe (usb) voeding erbij gekocht en probleem was opgelost.

Maar kijk anders eens naar "totalcopy 1.1", daarmee kan je de copieer snelheid instellen.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

vraagje kijk z'n externe usb voeding kan , maar heb je er ook een nodig dan voor in te lezen . stick gaat wel eens mee naar andere pc wink.gif ???

Geplaatst:

Geen idee, ik heb dat niet getest, ik had een probleem en dat was met die voeding opgelost.

Geplaatst:
Citaat:
vraagje kijk z'n externe usb voeding kan , maar heb je er ook een nodig dan voor in te lezen . stick gaat wel eens mee naar andere pc wink.gif ???

Ik denk dat dat van de PC's af hangt of niet? Voorbeeld, ik heb een externe schijf die ik aan mijn Toshiba laptop extern moet voeden, maar op het werk heb ik een HP en dar geeft de USB voldoende spanning.
Geplaatst:

Hallo, dit is niet mijn topic, maar ik heb ongeveer hetzelfde probleem.

Ik heb een nieuwe USB stick van 4 Gb maar de acces time is zeer traag en/of snel

Als ik een grote file stuur naar de stick haal ik een snelheid tussen de 333 en 666 KB/sec

Als ik dezelfde file naar de pc kopieer haal ik wel de normale hoge snelheid van > 2000 KB/sec.

Ik heb het op meerdere pc's getest met totalcopy 1.1 en allemaal hetzelfde, ik heb hem ook al meerdere keren geformateerd.

Iemand een idee?

-- Alle wijzen komen uit het oosten --

-- En de rest is er gebleven --

VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s

Geplaatst:

Toch iets met de usb drivers/poort, niet helemaal zuiver 2.0 of de bios staat op fast ipv highspeed (of andersom).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen