Etienne G. Geplaatst: 4 december 2006 Geplaatst: 4 december 2006 Kan ik bijv met 2 decoders mijn rotor aansturen. Ik heb in de woonkamer mijn Topfield op de rotor aangesloten. Als ik bijv in de slaapkamer naar een andere satelliet wil kijken, moet ik eerst draaien in de woonkamer. Kan ik onafhankelijk van elkaar draaien Zowel met mijn Humax als Topfield, er uiteraard vanuitgaande dat je maar op 1 van de 2 plekken kan kijken. Topfield 5000PVR Aston Cam ver. 2.26 Triax 88 cm draaibaar met Stab HH100 Usals Invacom octoLNB Humax HDCI2000 met originele irdeto HD C+ kaart Topfield 7710HD PVR CanDig kaart met HD pakket
jalza Geplaatst: 5 december 2006 Geplaatst: 5 december 2006 Volgens mij onmogelijk , de motor krijgt verschillende signalen ,en weet daar geen wijs uit . het geeft niets anders dan problemen niet aan beginnen .voor nog geen 100€ heb je een tweede motor en schotel. Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Gast Geplaatst: 5 december 2006 Geplaatst: 5 december 2006 Of neem zo'n video-transmitter zodat je de motor met de Ab van de Topfield aanstuurd..
Etienne G. Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Geplaatst: 5 december 2006 Ze hebben beide USALS, dus zou moeten kunnen. Topfield 5000PVR Aston Cam ver. 2.26 Triax 88 cm draaibaar met Stab HH100 Usals Invacom octoLNB Humax HDCI2000 met originele irdeto HD C+ kaart Topfield 7710HD PVR CanDig kaart met HD pakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen